vrijdag 19 februari 2021

Vrijdag OAD Vught en via Bossche Broek naar Lokerenpassage

Vanmorgen zat ik weer op tijd op de fiets, en het duurde weer ongeveer een uur inclusief foto's maken voordat ik bij de Kettingweg aan kwam. 

Ik had te maken met Rogier, Mardi, Harold(2), Ron, Ton, Corné, Willy en Willem. 
Afwezig; John, Patrick, Maikel, Saskia en Janine.

Heb gewerkt met inpakken plastic nietjes.

Terug gereden via Maurickplein, Paardensteeg, Bossche Broek, Homeruslaan, Zuiderparkweg, Vondelstraat, Lagelandstraat, Bruistensingel, Harendonkweg, Geerke, even thuis spullen gepakt, daarna Lokerenpassage, Was mijn boodschappen aan het inpakken bij de Jumbo hoorde ik: kun je niet een beetje opschieten meneer...... was het Hanny ken ik goed.
Daarna Lex van de bolwoning gesproken even daarna Harm gesproken en daarna Willem mijn balhoofdspeling van mijn fiets verbeterd -als het goed is-.

Ik voel me verder wel goed gelukkig.

Meer zat er niet in vandaag, morgenochtend  misschien eendenkooi.

Statistieken;
26,24 Km afgelegd.
2:52:39 Opnametijd.
11,33 Km/u ge snelheid bij beweging.
29 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1bm4zlfWidmP1EW8V3gVxbNf7vMi8hebR&usp=sharing


Fietsrit van deze vrijdag


Klokkenlaan sloop Noorderlicht school


Mozaïek bankje Rompertsebaan


Omgeving Buitendijk


Parkeerplekken arts bij plein


Nummer 101 omgeving Paleisbrug nieuwe afbeeldingen


Hetzelfde idee terug Photoshop wand


Midden onderin schroef van Archimedes


Omgeving Heetmanplein stuwen op afstand te bedienen


Taalstraat Vught zuilengang niet van Salomo


Park Glorieux vroeger zusterflat? 


Plastic nietjes inpakken
kan maar op 1 manier
Ik heb er heel wat gedaan.


Verzameling dozen


Pennen met vlaggetjes heb ik eerder gedaan


Overtoom bakken


Dozen op steeekkar


Nieuw; bedoeling weet ik niet


Plakbandautomaat bij pennen en zo


Water tap punt


Plastic seal apparaat werkt met warmte


Mes, briefopener en krijtje


Maurickplein Vught, brug relatief nieuw
rechts geluidswal A2 snelweg


Omgeving Zuiderplas


Soort JOP


Bocht en zo


Pettelaar horeca


Zuiderpassage Vondelstraat


Maastrichtseweg bij Zuid Willemsvaart


Bushalte Bristensingel


Boodschappen; toetje, tandpasta, blik soep, 
aardappelen, rode druiven, wortels, saucijzen 


Shoe Care Harm

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.