dinsdag 9 februari 2021

Dinsdag wandeling rond de Noorderplas

Vanmorgen geen Adm. Scholing vanwege de sneeuw. Dus ik hoefde er niet vroeg uit.
Uiteindelijk dan opgestaan, ontbijt gehad en te voet vertrokken. Gelukkig droog, wel een beetje koud maar minder dan gisteren.

Richting Noorderplas, er omheen gelopen en daarna Lokerenpassage, plastic afval weg gebracht,  Harm gesproken en bij de Jumbo Mary. Ik had verder weinig nodig.

Verder weinig plannen voor vandaag, ik ga niet naar de Stijl.

Ik voel me redelijk goed.

Statistieken;
4,66 Km afgelegd.
1:35:03 Opnametijd.
3,72 Km/u gem snelheid bij beweging.
23 Km/u hoogste snelheid  (foutje?).



Wandelroute van deze dinsdag


Ernie van Sesamstraat


Rendier


Kandelaar zelf gemaakt lang geleden


Vlakbij huis


Fietstunnel onder de A59


Ingang park


Koeienhuisje JOP (Jeugd Opvang Plek)


Besjes bij bramenstruiken


Bokkelaren flat achter A59


Hoek bij eendenkooi


Rechts eendenkooi


Beetje ijs


Hek, waar je toch wel langs kan


Over de koeien


Brug bij andere JOP


Pisastaette 


Omgeving flat


Lange ronding


Noorderplas


Met windmolen


Flats met mooi uitzicht


Bevoorrading 


Gedeeltelijk ijs


Albert Heijn en Jumbo winkelwagens


Riemen Shoe Care bij Harm


Hoekje


Jumbo kassa's  


Stukje Jumbo


Fruit, ik kocht frambozen


GO scooters zie je steeds vaker.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.