dinsdag 23 februari 2021

Dinsdag Adm. Scholing, Helftheuvelpassage en zo

Gisteren nog naar de Lokerenpassage geweest, Jumbo kleine boodschappen.

Vanmorgen ging het opstaan redelijk goed. Op tijd op de fiets en bij mijn achteruitgang sprak ik André mijn achterbuurman toevallig.

Bij de Adm. Scholing had ik te maken met Els, Bert, Prisca, Tim, Dorrie, Remco. Mandy was ziek; gevallen. Verder heb ik ontmoet Eric toevallig in de wandelgangen, was een leuk gesprek..

Daarna rond gelopen bij de Helfheuvelpassage, Geo Tracker App op pauze.

Kooikersweg, station, Emmaplein, Brugplein, Aartshertogenlaan, Rompertsebaan, Klokkenlaan, fietstunneltje en terug.

Ik had weer genoeg foto's; lastig kiezen.

Statistieken;
11,92 Km afgelegd.
1:07:35 Opnametijd.
12,75 Km/u gem snelheid bij beweging.
24 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1RPMtNQ5EnxuEGlXYByoTWCeaPt9SbMw6&usp=sharing



Fietsrit van deze dinsdag


Om onduidelijke redenen doet deze blog de verkeerde volgorde 
Opnieuw opstarten werkt ook niet


Klokkenlaan


Kooikersweg watertappunt


Groente en fruit
Helftheuvelpassage


Fruit en zo


Lege gang


Al een tijd niet meer geweest


Kippies pannen


Vers Inn


Schoenen met korting


Paashazen van chocolade


Slager


Reizen


Alleen voor afhalen geopend


Adm. Scholing


Kast AS


Printer in de gang


Pauze tafel


Koffie en theewater zetten


7 schepjes koffie


Graaf van Solmsweg zig zag weg


Grondwerkzaamheden


Hetzelfde punt


A59 Maasoeverpad


Windmolen



Omron plas


Plas bij Noorderplas


Stukje terrein eendenkooi


Gisteren gesnoeid takken wachten op transport

+++++++++++++++++++++++++++++

Gisteren


Jumbo bloemen en planten


Idem

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.