donderdag 18 februari 2021

Donderdag station, binnenstad via Lokerenpassage terug

Vanmorgen zat ik op tijd op de fiets, in mijn hoofd een route. Geen dingen waar ik heen moest.

Gereden via de Orthenseweg, station, Kerkstraat, Zuid Willemsvaart, Sluis 0, Graafseweg, van Grobbendoncklaan, Bruistensingel, Harendonkweg, Maaspoortweg, Lokerenpassage Harm en weer terug.

Gezwaaid naar Ida bij het Fact team en bij de Lokerenpassage Wim ontmoet ken ik van badminton. 

Ik voel me nu redelijk goed, geen grote problemen gehad.

Mijn vader is vandaag jarig, ga vanavond bellen is de bedoeling.

Statistieken;
12:51 Km afgelegd
1:39:43 Opnametijd.
10,43 Km/u gem snelheid bij beweging.
21 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1m7qOGpz5oLJl-ujVNSAGqMcsehMYs4j1&usp=sharing


Fietsrit van deze donderdag


Wandelpad bij fietstunneltje


Flat bij Klokkenlaan


Fietstunneltje


Sloop school Noorderlicht Klokkenlaan


Fietspad stopt hier 


Dela uitvaartcentrum


Aartshertog Aartshertogenlaan


Sancta Maria Mavo Aartshertogenlaan


Orthenseweg 56 Fact team naar Ida gezwaaid


Tunneltje vroeger wit geverfd


Hoekpand


Hyacinten bij station


Stukje station


Vertrektijden treinen


OV Chipkaart meldpunt 


Oude foto's


Stukje overkapping


<>


Bussen en zo


Hema met links Sint Jan toren in de steigers


Put Markt, links gat in de markt recht vooruit Kerkstraat


Zuid Willemsvaart asfalt relatief nieuw


Sluis 0


Kunstuitleen bij ophaalbrug


Sluis


Watertoren horeca en bewoning, rechts Bettina Krol viskraam


De Hooge Herven vroeger KPN


Achter Maaspoort Sport en Events bowlingbanen


Twin Towers begin Maaspoortweg


Schoenencrème bij Shoe Care Harm

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.