maandag 1 februari 2021

Maandag fietsrit

Vanmorgen was ik niet fit genoeg om naar de dierenweide te gaan. Het is alweer even geleden dat ik af moest zeggen.

Ik ben uiteindelijk na het douchen en ontbijt vertrokken voor een fietstocht. 

Deze keer eerst plastic afval gedaan en toen in ongebruikelijke richting met de fietsbrug over de Maaspoortweg. Even gepraat met een onbekende mevrouw. Daarna nog 2 bekenden gezien.

Daarna Sluisweg basisschool Meander Treurenburg omweg Crèvecoeur, Henriëttewaard, Graaf van Solmsweg, Schoolstraat Engelen, Rietveldenweg, Zandzuigerstraat,  Orthen,  Lokerenpassage en terug.

Ik me nu wel weer goed, de rust heeft geholpen.

Statistieken;
17,38 Km afgelegd.
2:02:11 Opnametijd.
11,33 Km/u gem snelheid bij beweging.
19,58 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1bOq7iHh0gO2Q1gJIzCNeZi1olGX75ZTv&usp=sharing


Fietsrit van deze maandag


Plastic afval


Kunst bij rotonde rechts al verkiezingsbord


Ook bi rotonde


Jumbo zijde winkelcentrum 
de Maaspoort Lokerenpassage


Deze motor staat er al heel lang
kwam er met badminton altijd langs


Pad bij de motor belangrijk punt 
waarom lastig uit te leggen


Hier even met een mevrouw gepraat


Fiets/wandelbrug over de 
Maaspoortweg naam onbekend


Gezicht van boven


Hekwerk


Voetbalveldje 


Omgeving Sluisweg


Brug nooit over geweest


Overzicht


Huizen heb ik zien bouwen


Slagboom open


Recht vooruit de Maasdijk


Basisschool 


Meander school in 's-Hertogenbosch bestaat 
er ook een Meander flat Kruiskampsingel


Doeltje


Drassig of kleine plas


Pony aan het eten


Sluis Henriëttewaard bedieningsruimte


Stukje hekwerk


Engelen Schoolstraat


Rietveldenweg


Nu geen schip aangemeerd


Omgeving Orthen


Deze brug gebruik ik zelden


Twin Towers II

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.