woensdag 10 februari 2021

Woensdag rond de Noorderplas

Vanmorgen hoefde ik niet vroeg op te staan, dat heb ik dus ook niet gedaan. Els belde dat Adm. Scholing vandaag niet door gaat. Esther belde ook nog. 12:13:14 vandaag bewust meegemaakt.

Vertrokken voor een wandeling rond de Noorderplas. Bij Jet van de Ven thuis kreeg ik thee en een koek, het was een onverwacht bezoek; toch best leuk.

Daarna naar de Lokerenpassage gewandeld bij Harm geweest, en bij Jumbo Mary afgerekend. Ik had groente, aardappelen, vlees, toetje, icetea perzik, chocomel en knoppers, en statiegeldflessen ingeleverd.

Daarna weer naar huis gelopen, geen bijzonderheden verder. 

Ik voel me goed momenteel.

Morgenochtend misschien naar de ontmoetingsgroep bij De Stijl wandelen. 

Statistieken;
5,67 Km Afgelegd.
1:58:06 Opnametijd.
3,83 Km/u gem snelheid bij beweging
25 Km/u hoogste snelheid (foutje?)

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1CaK7E0TIuFGut15nXgqy3oQChfZa4g99&usp=sharing


Wandelroute van deze woensdag


Placemat met bord


Ik zelf


Ontbijt


Gardameer handdoek


Placemat met koffiekopje


Werkhandschoenen verwarming hal


Vlakbij huis


Witte wereld


Pad zichtbaar


Gebied van de koeien


Koeienhuisje JOP


Bevroren water, snelweg met 
daarachter een Bokkelaren flat


<>


Wildrooster


Pad begaanbaar


Bochtje


Hek bij wildrooster


Draaibrug ingang eendenkooi


Rechts eendenkooi


Boom


Vissersplekje


Pad niet meer te zien


Wat verder


Bruggetje


Steiger zonder boot


Detail bij Pisaflat


Hek goed te doen


Flat bij Noorderplas


Albert Heijn dozen


Jumbo boodschappen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.