donderdag 25 februari 2021

Donderdag ontmoetingsgroep De Stijl

Het opstaan ging redelijk goed gelukkig. Om 9:30 begon de ontmoetingsgroep, De Stijl, Taxandriaplein, om 9:21  zag ik Indira omgeving Amazones vlakbij. Verder waren Sien en Joke aanwezig.

We hadden het over onze bezigheden, Engelen onzijdig? Relaties, rouw en verwerking en andere zaken, 

De weg terug wou ik via de Hinthamerstraat 205 zodat ik wist waar de Clozapinepoli is.

Verder via Louwsche poort, binnentuin, Sint Josephstraat, Zuid-Willemsvaart, Orthenseweg, Hambakenweg, Maaspoortweg, Lokerenpassage en terug.

Bij Harm wezen buurten, was weer leuk.

Ik voel me aardig goed, verder een rustige dag vermoed ik.

Statistieken;
11,7 Km afgelegd.
1:26:53 Opnametijd.
11,71 Km/u gem snelheid bij beweging.
23 Km/u hoogste snelheid.


Fietsrit van deze donderdag


Hoezo de wasbak vol laten lopen?
snap ikzelf ook niet goed.


Verzorging lichamelijk dan


Basisschol Noorderlicht Klokkenlaan gesloopt


De Stijl kast houtgroep


Piano, tafel en stoelen


Hier mag je zitten


Gedateerd


Binnentuin


Steiger


RK Meisjesschool


Stukje Amazones


Omgeving Hinthamereinde


Schaduw werking


Schaduw van mijn fiets


Hinthamereinde hang en sluitwerk winkel


Hinthamerstraat 205 kunnen vinden


Soort hofje


Hoek Hinthamerstraat en Louwsche poort 


Kantoorboekhandel


Bruggen in beeld


Speciale plek voor mij


Crocussen en gele bloemen


Speelplek


Zijn linker voet er gedeeltelijk af


Muurschilderingen


Sint Josephstraat 18


Sint Josephstraat Orangerie




Steigers, weinig boten tegenwoordig


Voetgangersbrug Citadel


Kerk bij Orthen verbouwing

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.