maandag 15 februari 2021

Maandag rond de Noorderplas gewandeld

Vanmorgen de dierenweide Vught afgezegd, vanwege code rood: ijzel waarschuwing.

Ik was erg moe, waarvan weet ik niet. Veel uitgerust, gewacht voordat de regen voorbij was.

Gewandeld rond de Noorderplas, deze keer een heel eind van de Maaspoortweg gevolgd. 

Het aantal berichten viel mee, weer mobiel gebeld voor een energie leverancier, gebeurd vaker helaas.

Ik voel me nu wel aardig goed gelukkig.

Statistieken;
3,34 Km afgelegd.
1:16:14 Opnametijd.
2,9 Km/u gem snelheid bij beweging.
3,5 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1Qkz90xfb4LZ_mgpyz7yIC5m8uql_XiLi&usp=sharing


Wandelroute van deze maandag


Water op het ijs


Overburen


Carnavals kleuren vlakbij


Gisteren werd hier nog geschaatst 


Koeienhuisje JOP


Water, snelweg en daarachter de Bokkelaren flat


Stukje eendenkooi gebied


Draaibrug ingang eendenkooi


Rechts eendenkooi 


Wildrooster limousine koeien


Stukje Noorderplas nog bevroren


Wandelbrug


Andere JOP


Tango tankstation Maaspoortweg


Pisastraat Pisastaete spiegelruit


Yamaha afgeleid van de Honda Goldwing


Flats Maaspoortweg


Romelaan en zo


Stukje Romelaan


Rotonde bij de Schans 
met badmintongedeelte 8 banen


Fietsbrug over de Maaspoortweg


BMW motor staat er altijd, accu zal wel leeg zijn.


Rotonde bij Jumbo achteringang


Water gedeelte


Trap functie onbekend


Bij soort openluchtarena 


Chiropractie 


Duidelijk boven 0


Bushalte Maaspoortweg, 
gebruikte mijn vader vaak 


Mijn huisarts kom ik gelukkig weinig

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.