woensdag 24 februari 2021

Woensdag intake Clozapinepoli en Adm. Scholing

Vanmorgen de was kunnen doen, voor vertrek opgehangen ik moest om 11:00 bij de Orthenseweg 56 Fact team zijn. Voor het intake gesprek, we zaten daar in een ruimte met 3 personen Marieke casemanager, Niek arts assistent en ik, en we hadden beeldverbinding met Eva en Emy van de Clozapinepoli Hinthamerstraat 205. Omdat het al lange tijd goed gaat ga ik afscheid nemen van het Fact team en 4x per jaar naar de Clozepinepoli. Ik krijg  ook weer een somatische screening. Clozapine is een medicijn anti psychoticum en ze hebben in de groep ongeveer 50 clienten. Het gesprek duurde ongeveer een uur. Het ging bijvoorbeeld over structuur en bezigheden. Ik sprak ook Francis nog even; was lang geleden.

Daarna naar de Hedikhuizerweg gereden, via een omweg maar ik kwam  toch aardig op tijd aan.

Ik had te maken met José, Corné, Carol, Tamara en Eric. 
Eric gesproken maar die hoort verder niet bij de Adm. Scholing. 

Daarna via de Bruistensingel naar huis, gauw rugzak en boodschappenlijstje gepakt en weer vertrokken naar de Lokerenpassage, Willem en Ria kort ontmoet bezig met kapotte vaatwasser. Harm gesproken en bij Jumbo melk en Quiche gekocht bij Mary afgerekend.

Ik voel me verder best goed vandaag geef ik mezelf een ruime 8.

Vanavond bellen  met mijn vader, en kreeg een bericht via de kringapp over 20:30 vesper bijeenkomst online gaat waarschijnlijk lukken.

Statistieken;
16,54 Km afgelegd.
1:35:21 Opnametijd.
13,18 Km/u gem snelheid bij beweging.
23 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1-Pc_J59L-Q4zbnA05nJY2dcrsPolCfc1&usp=sharing


Fietsritten van deze woensdag


T-shirts schoon weer in de kast


Keukentafel placemat en stoompannen


Vlinders bij mijn schuur


Onder afdakje


Klokkenlaan


Orthen


Hoogteverschil


Hetzelfde punt


Verkiezingen


Op een hoek


Graaf van Solmsweg


Idem


Schriftje week 1 2021


Gereedschap moertje gezocht niet gevonden


Werkplek Youtube Adrian Snell


Tosti ijzer


Crea afdeling


Makro deze keer links Helftheuvelweg


Stukje Heineken


Geen schip aangemeerd vandaag


Iets met vlees


Verderop Royal Welsh brug hier Trierbrug


Zandzuigerstraat


Stukje noodweg als er calamiteiten zijn


Door spijlen van het hek


Omgeving Weener XL


Stukje Bruistensingel 


Vroeger KPN 


Nieuwbouw Carolus aardig gevorderd


Herdenkings punt Harendonkweg

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.