zondag 23 januari 2022

Zondag kerk en rondrit

Vanmorgen ging de wekker om 8:25, tijd genoeg om te douchen, ontbijt, berichten, en vertrek kerk. 

Ik kwam mooi op tijd aan, diverse mensen ontmoet, de dienst begon om 10:00. Genesis 11 torenbouw van Babel. Pim onze dominee had een speelgoed toren mee genomen ter verduidelijking.

Verder ontmoet  Wim en Coby, Jan van Ginkel, familie Voogt, Kees en Minke, andere Kees, Yvonne en Frank en anderen. Ik schat rond de 30 mensen aanwezig.

De weg terug ging goed, klein stukje nieuw Daliënweerd. Verder Haverelij, Graaf van Solmsweg,  Sluis Henriëttewaaard, Treurenburg, Sluisweg, Lokeren, van Zwietenpark en terug.

Ik voel me verder goed, alleen een beetje moe.

Statistieken;
16,41 Km afgelegd.
2:45:18 Opnametijd in de kerk pas laat op pauze gezet.
11,11 Km/u gem, snelheid bij beweging
19,15 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1G775rwUfJjUiS27WjTYtUStPvPHqwPLn&usp=sharing


Fietsrit van deze zondag


Koeienhuisje voor de jeugd


Detail


Plas bij de Noorderplas


Einde Maaspoortweg


Omron plas


Rechts 37 links 38


Gevel nieuw


Kruiskampsingel Bossche Hoeve


Trap en zo in de kerk


Stoelen opbergplek 


Schaar en schroevendraaier


Ik zat achterin


Racefiets van Gert


Boom rondom parkeerplek


Molshopen

Stukje boom en zo


Begin en einde Vlijmen


Huis bij Vlijmen


Tuin en gevel


Stuw brede bek hier stropwafels gegeten en water gedronken


Mevrouw protesteerde had deze foto niet mogen maken
bezig met paard en zo.
Ze dreigde met politie ik zie het probleem niet
niet herkenbaar in beeld.



Brug lijkt nieuw


Einde Daliënweerd 


School


Maquette 


Hier staat maar zelden water


Relatief nieuw hekwerk


Omgeving Crevecoeur


Chauffeurscafé al lang gesloten helaas


Brug Palermopad Italiëbuurt en Noorderplas

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.