maandag 3 januari 2022

Maandag Vught Voorburg dierenweide

Deze dag ging de wekker om 7:10, ontbijt, scheren, berichten  en zo, ik zat iets later op de fiets als ik had gehoopt.

De weg heen ging aardig goed, het grootste gedeelte in het donker. Ik zal blij zijn als de dagen weer wat langer gaan duren.

Ik kwam toch redelijk op tijd aan. En had te maken met Ad(2), Chiel, Rudy, Henri, Ali, Marcel(2), Patricia, Frans, Rien, Wil en anderen.

Samen met Frans de afvalbakken overal leeg gemaakt, afvalstromen vind ik interessant 

Koffie gedronken en deze keer bijna niet in de directe buurt van de fietsenwerkplaats of aangrenzende ruimtes geweest.

De rit terug ging goed, Paardensteeg, Bossche Broek, Zuiderparkweg, Vondelstraat, Lagelandstraat, van Grobbendoncklaan, Bruistensingel, Harendonkweg en terug.

Dadelijk boodschappen doen, en verder een rustige dag lijkt het.

Ik voel me verder wel goed, blij dat ik geweest ben.

Statistieken;
20,51 Km afgelegd.
2:19:59 Opnametijd.
11,43 Km/u gem snelheid bij beweging.
19,86 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1qAOUGzAu1Hmn9nEbwCQTS5XAfvvQNuO2&usp=sharing 


Fietsrit van deze maandag


IJzerkunst daarachter het Essent gebouw


Gerard betekend dappere speerstrijder,  
zo voel ik me soms ook.


Pas helemaal gereed rotonde bij "De Witte" 
fietsbruggen ook klaar


Boxtelseweg ingang zorgpark Voorburg


Onderaan bij de watertoren; brede weg, kas 
en daarachter Magnolia gebouw denk ik


Beetje verzakt bij kantine gebouw


Varkens koppen bord en zo 


Aquarium 


Hertje met mondkapje, uil, slangen 
ruimte en gezichtenposter


Leguaan


Veel klokken en er hanger er nog meer, 
de meeste staan stil


Roerhoutjes, suiker, creamer, 
thee, zoetjes, bekers en zo


Motor omgeving Weverij gebouw


Oplaadpunten elektrische auto's


Kippen en pauwen, kalkoen en zo 


Slangenverblijf


Hoekje met tekeningen van Marjolein Bastin 


Senseo; deze uitvoering is nieuw voor mij


Voor je handen


4 bekerhouders; zou de vijfde ook terug komen?


Belangrijk punt weg terug 
krijg niet beeld technisch het verhaal 
er verder van te vertellen


Camper stond vroeger te koop


Voeten Crucifix wie zou de bloemen hier gelegd hebben?


Brug bij Maurickplein, rechts de snelweg A2


Taterhof heb ik zien bouwen


Kunst halve brug 


Stukje Bossche Broek


Vanaf een brug


Vondelstraat, mij niet eerde opgevallen


Graafseweg, dierenspeciaalzaak van der Veer

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.