vrijdag 21 januari 2022

Vrijdag OAD Vught en Lokerenpassage

Vanmorgen ging de wekker om 7:10 ontbijt, berichten afhandelen, en vertrek voor 7:45.

Ik kwam mooi op tijd aan bij OAD  (Ontwikkelingsgerichte Arbeidsmatige Dagbesteding) en had daar te maken met Marjo, Harold(2), Ron, Mardi, Ton, Corné, John, Andricke en Wilco. 7 namen stonden er verder nog op mijn briefje. 

De route ging via het station richting Vught Kettingweg, terug via Voorburg, Boxtelseweg, Taalstraat, Paardensteeg, Zuiderparkweg, Pettelaarseweg, Parade, Torenstraat, Sint Josephstraat, van Berckelstraat. Mgr Diepenstraat, Rompertsebaan, Klokkenlaan, van Zwietenpark en Lokerenpassage.

Bij de Pettelaarseweg kwam ik Sjors op de valreep nog tegen.

Bij de Lokerenpassage kwam ik Harm 2x tegen en bij Bianca van de Jumbo afgerekend. 

Daarna Vera en Sjanet ontmoet kort.

Gisteren ook nog Jet ontmoet bij de Lokerenpassage ze was pas in Zeeland geweest.

Ik voel me verder nu wel goed, wel moe maar geen spierpijn zoals gisteren.

Statistieken;
21,98 Km afgelegd.
2:23:27 Opnametijd.
12,22 Km/u gem snelheid bij beweging.
16,26 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1b7D28OEyU0UMeJZ2-aGM0FrOi4lcnrV7&usp=sharing


Fietsrit van deze vrijdag


Links richting Postweg nu weer open


Fietsbrug beetje bevroren


Rotonde bij De Witte pas open en klaar


Park Glorieux voorheen zusterflat


Rotonde bij hoofdingang Zorgpark Voorburg
en Kettingweg 


Adres label 


Water tap punt


Pennen met vlaggetjes moest ik verleden week doen


Weegschaal 


Om te tellen


Paletwagen 


Knietjes met rode ringetjes 


Doos raakt gevulder


Veertjes tellen hoefde ik niet te doen


Mofjes in de tweede ronde voor mij


Shampoo


Iets met koorden weet ik niet 


12 Mofjes met 24 ringetjes


Wegwerp kleding niet nodig


Veger en blik hout en plastic
had ik even nodig


Corona maatregelen


Paletwagen met palet


Diverse kleuren bakjes 


Groen hekwerk waarom weet ik niet


Pauze Mars, gevulde koek en koffie 


WSD ingang 


15 mofjes 31 ringetjes 


Bij Sint Jan parkeergarage 


Plein bij café De Unie


De Amazones bij kunstwerk

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.