dinsdag 25 januari 2022

Dinsdag Adm. Scholing, vader en Harm

Vanmorgen ging de wekker om 7:35 tijd voor de douche en zo.

Bril kwijt geweest, op de bank in de huiskamer gelaten.

Vertrokken naar de Adm. Scholing, ik was er mooi op tijd.
10:00 vertrek richting Helftheuvelpassage, rond gelopen, niets gekocht.

Kooikersweg, station, Emmaplein, Aartshertogenlaan, Rompertsebaan en Klokkenlaan.

Rond 11:00 was ik weer thuis kort wachten en toen kwam mijn vader in beeld.

Vertrokken naar Harm, 11 sleutels gehaald om te passen voor mijn trapkastdeur. de meeste gingen niet diep 2 wel. Mijn vader nog een keer terug terwijl ik het koken was begonnen. Tweede poging leverde 2 nieuwe nummers van sleutels op. Ikzelf teug naar Harm, kreeg nu 1 sleutel terug die het nog kon gaan worden. Gelukkig was deze sleutel goed. Mijn vader had ondertussen de afwas gedaan. 

Vertrek van mijn vader rond 14:15.

Dadelijk rust, vanavond badminton -als het goed is- .

Ik voel me verder goed, ik hoef dus niet meer te koken.

Statistieken;
12,41 Km afgelegd.
2:22:35 Opnametijd (lang vergeten op pauze te zetten)
12,21 Km/u gem snelheid bij beweging.
17,62 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1V1INEoQ7ikW52cc-cGFXjOF96ymTgRxu&usp=sharing


Fietsrit van deze dinsdag


Transformatorhuisje 


Koffie en thee en zo 


Thee doos open


Zit soms beweging in met zonnecellen


Whiteboard detail


Kunst


Printer / copier / scanner


Postvakken 


Mouse mat 2018 


Serverruimte kabels


Schoonmaakmateriaal 


Kar naar herentoilet verplaatst


Pauze tafel 


Kabels naar transformatorhuisje 


Brillenzaak 


Shoeby zit op meer plekken in 's-Hertogenbosch 


Pantoffels


Soort Harm


Flappentappen omgeving So Low en Vers Inn


So low vlaggen 


Pensioen vlaggen 


Achter de berkenbomen


Expert laptop


Wifi repeator 


Air Fryer 


Gang


Big Bazar tafelzeil op lengte


Omgeving klimtoren 


Tango onbemand tankstation 


Rompertsebaan Supercoop even geen vrachtwagen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.