woensdag 5 januari 2022

Woensdag de was, boodschappen en Adm. Scholing

Vanmorgen ging de wekker om 7:55 zodat ik de wasmachine verder kon vullen en starten. Gisteravond had ik zelf mijn bed al verschoont. Daarna, wasrek leeg gehaald 7 paar sokken, 7 stuks ondergoed, 7 t shirts. 

Daarna even kunnen rusten, 10:00 ging de tweede wekker daarvoor ontbijt gehad.

Was opgehangen eerst beddengoed en daarna de rest. 

Vertrokken om boodschappen te doen eerst berichten want ik deed heel laat mijn mobiel online.

Ik had nodig icetea, wortels, vlees, toetje, bier, toastjes, komkommersalade en melk. Statiegeld flessen ingeleverd. 

Harm gesproken en naar huis.

Rond 12:15 wou ik vertrekken richting Adm. Scholing en dat is gelukt.

Gedeeltelijk regen gehad. regenjas kon in de fietstas toen ik vlakbij was.

Ik had bij Adm. Scholing verder te maken met Els, Tamara, Andricke, Herbert, Eric en Carol. Afwezig Corné en Felicia .

Ik voel me verder wel goed, achteraf was het eenvoudig maar op het moment zelf niet.

Statistieken;
11,53 Km afgelegd (veel meer maar niet opgenomen).
1:22:39 Opnametijd.
12,49 Km/u gem snelheid bij beweging.
20,63 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1kBNU-AP4_z-W20NguGmer_6yeYHVGit3&usp=sharing


Fietsrit van deze woensdag (gedeeltelijk)


T shirt tennisracket


Van der Meij sportswear 


Boodschappen icetea, melk, komkommer salade, 
toastjes, tuc, bier 2, wortels, boomstammetjes, 
vla, emballage bon


Niet gekocht A


Niet gekocht B


Niet gekocht C


Niet gekocht D Courgette


Niet gekocht E paprika's 




Wijn vat


Weegschaal 


Groente pakket


Verse pizza


4 x 4 = 16 wieltjes


Tegenover Pjotr boomstam met wijnflessen


Kerstboom onder piramide van glas midden in het winkelcentrum


Glasbak gebruikt


Brug over Maasoeverpad bij snelweg A59


Begin Engelen


Hedikhuizerweg, voertuigen 


Pauzetafel 


Marthy Leermans overleden wist ik al
kende ik van De Stijl. 


Om aan een mobiel te koppelen


Pc en zo 


Makro ben ik nog nooit binnen geweest.


Heineken terrein 


Links Heineken 


Onder Royal Welshbrug


Verkade fabriek lang geleden binnen geweest.


Bij deur oud pand


Ook nooit geweest

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.