donderdag 27 januari 2022

Donderdag afspraak Fact team en rondrit

Vanmorgen ging de wekker om 8:45 afspraak was bij Orthenseweg 56 met Manja van het Fact team die het overneemt van Eva Clozapinepoli. Onderweg wel nat geworden.

Daarna richting Rompertpassage Spreza gesproken, en later Gerrie, bij de Blokker bekende kassière vroeger werkte ze bij Big Bazar, ze herkende mij. Blijkbaar indruk gemaakt.

Met mijn mobiel contactloos afgerekend voor het eerst en gelukt.

Daarna dezelfde route terug gelopen, en de fiets gepakt. Richting Lokerenpassage, bij Harm geweest. 

App stond toen al uit.

Ik voel me nu verder wel goed, dadelijk naar CVI.NL kijken misschien lukt het.

Statistieken;
8,11 Km afgelegd.
1:23:19 Opnametijd.
9,66 Km/u gem snelheid bij beweging.
17,58 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1NcA_kbfn77NjLlwIV-t2VRQI8NDG_llo&usp=sharing


Fietsrit van deze donderdag


Eerste foto van vandaag omgeving
Orthenseweg, na afspraak met Manja


Kunst was me eerder niet opgevallen


San Salvator voorheen kerk nu gezondheidscentrum  


Deel scooter Sint Teunislaan 


Cementrum bij ingang


Sportwinkel 


Sportkleren


Spannen tennisracket


Diverse rackets 


Pasfoto zelf maken


Naast horeca


Logo


Kinderspeelgoed


Onbekend merk voor mij


Eieren


Warme sokken


Baby kleding magazine


Donald Duck 


Als cadeau om te geven


Thee spullen


Koffie bonen diverse smaken
daaronder veel biersoorten


Boeketten 


Gerbera's 


Wandelgang Romepertpassage 


Jumbo pizza's 


Kruidvat


Tassen


Joost en Nicole en kinderen voortuin met vijver


Laden lossen AH


Harm Shoe Care poetsmiddelen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.