woensdag 19 januari 2022

Woensdag Poetshulp en Adm. Scholing

Vanmorgen ging de wekker om 8:15 om 9:00 zou de poetshulp Monique van Tzorg komen, en dat is gebeurd.

Bed verschoont, stofzuiger gebruikt, en 3 Velux ramen gekanteld zodat je bij de buitenkant kon.

Schone natte was heb ik daarna opgehangen en ik moest rond 12:15 vertrekken ook dat is gebeurd.

Bij Adm. Scholing had ik te maken met Els, Tamara, Andricke, Eric, Carol en Herbert. Afwezig Corné en Felicia.

De auto van Eric stond bij de achteringang nooit eerder vertoont, ik had een A4tje achter de ruitenwisser gedaan. 

Verder normaal verlopen, voor volgende week toets van Word aangevraagd.

Aparte teksten naar John gestuurd. 
Bijvoorbeeld; heeft de regenboog een gewicht?  
Heeft de hemel een locatie?
Krultangenoorlog.
Druppellader met een lekke band.
Fantasiewoorden

Even bij Harm geweest en daarna friet speciaal en kaassoufflé gehaald.

Thuis eerst gegeten, grijze kliko aan straat gezet en daarna pas achter de pc gekropen.

Ik voel me verder wel goed, zelfs geen hoofdpijn.

Statistieken;
11,66 Km afgelegd.
1:14:27 Opnametijd.
11,89 Km/u gem snelheid bij beweging.
20,07 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1v5qyA6ryv270LUwL3SxLNq0SJPbgFuLD&usp=sharing


Fietsroute van deze woensdag


T-shirt ooit van Herman mijn broer gekregen


Plas bij de Noorderplas 


Waarom  staat die vrachtwagen op de vluchtstrook?


Omron plas


Maasoeverpad


Hoe hoog het bord is weet ik nog steeds niet.


Hier komt het water omhoog gepompt


Besturing pomp


UPS en Albers B.V. Landhorst bij hoogspanningsverdeelstation 


Graaf van Solmsweg bij gemaal


Schrift Adm. Scholing


Kletspot kaarten 


Nog meer


Bureau bij ingang


Schoonmaak kar 


Andere kar


Heineken gebouw


Stukje Weener XL omgeving hoofdingang


Horeca pannenkoeken en zo


Wasstraten tankstation


Uitrit


Complete behandeling


Ingang shop tankstation 


Chips en zo


Genoeg voorraad


Voor brandstof vermoed ik


Chocolade artikelen 


Gasflessen


Ruitenwisservloeistof  


Cafetaria Maaspoort ik had 1 friet speciaal en 1 kaassoufflé

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.