vrijdag 28 januari 2022

Vrijdag OAD Vught, het Stoepje en terug

Vanmorgen ging de wekker om 7:05, tijd genoeg om te douchen, ontbijt en berichten. 

De weg heen ging goed, wel een beetje last van moede benen. maar was er toch aardig op tijd. 

Aanwezig waren Marjo, Harold(2), Ron, Mardi, Ton, Corné, John, Andricke, Wilco en Janine. 
7 namen had ik verder opgeschreven die er niet waren.

Begonnen met inpakken van zaden en grond maar snel overgestapt naar de pennen met vlaggetjes.

De weg terug vanaf 12:00 ging via terrein Voorburg, Boxtelseweg, Taalstraat, Paardensteeg, Zuiderparkweg, Pettelaarseweg, Sjors ontmoet, samen gefietst naar de Parade, Sint Josephstraat,  van Berckelstraat Kapelaan Koopmansplein, daar ging Sjors naar de Supercoop, Mgr. Diepenstraat, Rompertsebaan, Klokkenlaan, van Zwietenpark, en Lokerenpassage. Harm en het Stoepje bezocht cake gekocht.

Ik voel me verder wel goed wel een beetje moe.

Statistieken;
22,57 Km afgelegd.
2:41:27 Opnametijd.
11,75 Km/u gem snelheid bij beweging.
18,11 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1VI642vyXdzigwk0omPDWoqMkt_FlOTi3&usp=sharing


Fietsrit van deze vrijdag


Taalstraat viaduct graffiti 


Meerdere bedrijven in dit pand


Rode stoel met gat mijn zetel 


WSD koud water tap punt


Beugels hoeft ik niets mee te doen


Pennen  in het gele bakje de vlaggetjes


Overtoom boxen laag en hoog


Wit zaadjes zwart grond


Statafel bij ingang


Urinoirs de achterste weer afgesloten 
in de spiegel zie ik mezelf


Pennen met vlaggetjes
5 x 3 + 1 =16
hier kun je veel variëren


Nieuw zaden en grond in deze dozen


Diverse kunststof bakken 
groter en kleiner 
diverse kleuren


Pauze deze keer Mars met Snickers 
en koffie met melk en suiker


Had ik niet nodig


Shampoo in groot krat


Omgeving receptie Voorburg


Omgeving Crucifix Boxtelseweg


Raadhuis Vught


Diverse kanten mogelijk, deze keer de middenweg langs de Zuiderplas 


De Slinger kom hier vaak langs 
wellicht nooit binnen geweest.


IJzeren Vrouw


Carnavalswinkel bij rotonde Aartshertogenlaan


Nepplanten met Oetel  


Fietsenmaker


Jeroen Bosch school
 

Hek bij Cementrum 


Mocht weer een keer, lang geleden stuk water weggepompt


Het Stoepje


Brood

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.