donderdag 13 januari 2022

Donderdag kabel getrokken en fietsrit

Vanmorgen verwachtte ik rond 10:00 Willem, we hebben samen een UTP kabel van de meterkast via de kruipruimte naar de woonkamer getrokken. We waren bijna klaar en toen bleek deze kabel niet te werken. Ik had nog een andere kabel, getest en die werkte wel. Kabels aan elkaar gemaakt en vrij snel was deze kabel te plaatsen.

Nog even koffie gedronken en toen was de klus klaar, nog wel opruimen maar dat ging makkelijk. Het duurde allemaal wel langer dan ik had gehoopt.

Daarna vertrokken voor een fietsrit naar Vught.

Station, ik wou richting de Postweg maar de rotonde bij De Witte was dicht voor fietsers die kant op. Paardensteeg, Bossche Broek, Zuiderparkweg, Zuiderpassage, Merwedebaan, Lagelandstraat, van Grobbendoncklaan, Bruistensingel station Oost, de Harendonkweg, Maaspoortweg, Lokerenpassage en terug.

Bij de Lokerenpassage plastic afval gedumpt en bij Harm voorbij gelopen; te druk. Boodschappen gedaan en bij Mary afgerekend.

Daarna even kunnen buurten bij Harm.

Ik voel me verder wel goed, blij met deze dag tot nu dan.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1bnLMtAafmmVSmhZQmeElDphVh7W6vBcV&usp=sharing


Fietsrit van deze donderdag


Vanuit mijn huiskamer. tractor met kerstbomen


Aartshertogenlaan ik kom hier vaak langs
Hoe lang de teksten er al staan weet ik niet



Sancta Maria Mavo 


Hoogwerker geparkeerd


Bouw plek


Stukje brug bij Buitendijk


Buitendijk met mist


Staat er ook al heel lang


Schuine gevel onderin uitzendbureau
In deze buurt kwam ik Harrie tegen


Station water stroomt hier niet meer
Bij de Draak trouwens ook niet


Koningsweg, fietsklemmen met voeten geparkeerd


Kunstig smeedwerk katjes komen er al aan


Speerstrijder zoals Gerard betekent


Ik wou hier links aanhouden, maar is gesloten


Graafmachine 


Rotonde helemaal nieuw en in gebruik


Dit hebben ze laten staan


Kunst bij De Witte voorheen met water en stukken glas


De Witte 


Taalstraat balkon bij Paardensteeg


Verderop het Segers gemaal mysterieus door de mist


Kunst halve brug


Zuiderpassage


Bouwplek voorheen Rudy van de Zande


Bij station oost


Kleine woningen


Bushalte Bruistensingel 


Bij Harendonkweg hoogspanningsmast


Kunst Maaspoortweg
5 zuilen, soort vierkant, en twee driehoeken


Boodschappen; wasmiddel, vlees, vla, bananen sap, 
aardappelen, icetea, biertjes, wortels, ananas in blik

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.