maandag 10 januari 2022

Maandag Vught Voorburg dierenweide en via Cementrum terug

Vanmorgen ging de wekker om 7:07 zodat ik kon aankleden, ontbijten en berichten lezen en zo.

Ik zat op tijd op de fiets, het eerste stuk nog helemaal donker. Uiteindelijk bij de Boxtelseweg in Vught mijn app op pauze kunnen zetten, toen was ik precies 1 uur onderweg.

Ik had te maken met Ad(2), Chiel, Rudy, Henri, Ali, Petra, Marcel(2), Patricia, Rien, Wil en anderen.
Afwezig Frans en anderen.

Bezig geweest met afval hoewel Frans er nu niet bij was. Bij de fietsenwerkplaats 1 vuilniszak vervangen voor een grotere.

De route van vandaag ging via station, Taalstraat Vught, Voorburg, terug Paardensteeg, Bossche Broek, Homeruspad, Pettelaarseweg, Vondelstraat, van Grobbendoncklaan, Bruistensingel, Harendonkweg, Sint Teunislaan, Cementrum, Klokkenlaan en terug.

Even kunnen buurten bij Willem, ik kwam er nog net op tijd achter dat het Cementrum in mijn agenda staat.

Ik voel me verder wel goed, dadelijk boodschappen doen.

Statistieken;
24,75 Km afgelegd.
2:35:27 Opnametijd.
11,58 Km/u gem snelheid bij beweging.
21,01 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1-IhsiqQI-VHQdorBw3iqVU6hGSpyw4Jd&usp=sharing


Fietsrit van deze maandag


Heetmanplein diverse berdrijven in het Essent gebouw


Nieuwe fietsbrug


Nieuwe rotonde


Raadhuis Vught 


Varkens en kippen 


Deur watertoren 


Breed pad maar wordt relatief weinig gebruikt


Kas en kantine gebouw


Zijkant kas en kantine gebouw


Tegenlicht brede bank en zo 


Leguaan


Op kooi leguaan


Inpakspullen


Laatjes 


Vissen


Opgezette Uil bij hert en gezichten 


Wat hier in zit weet ik niet


Koffie zet apparaat


Ruimte naast fietsenwerkplaats


Rollators, rolstoel, vogelkooi en zo 


Zilverlinde van een afstand


De Weverij ingang magazijn. 
dit is een heel belangrijk punt voor mij
mar dat zie je er niet van af


Parklaan 21 bij water


Graffiti Paardensteeeg Vught


Weerspiegeling


Diverse wegen Bossche Broek


Vanaf het Homeruspad


Pand dierenwinkel van der Veer


Bruistensingel 


Cementrum binnen geweest 
fietsenwerkplaats met Willem

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.