maandag 17 januari 2022

Maandag dierenweide Voorburg Vught en Cementrum

Vanmorgen ging de wekker om 7:07 voor 7:45  passeerde ik de fietstunnel. 

Gewone route via station, Boxtelseweg, Voorburg ingang Parklaan, terug via Paardensteeg, Bossche Broek, Zuiderparkweg, Vondellaan, Lambooybrug, van Grobbendoncklaan,  Bruistensingel, Zevenhontseweg, Sint Teunislaan, Cementrum, Klokkenlaan en terug.

Deze keer had ik te maken met Ad(2), Chiel, Rudy, Henri, Ali, Petra, Marcel, Patricia en Jesse was nieuw voor mij.

Afwezig Frans en anderen.

Vandaag weer bezig geweest met afvalstromen, omdat Frans er weer niet was alles alleen kunnen doen. De zak legen bij de fietsenwerkplaats vond ik het moeilijkste.

Bij de Taalstraat bij de weg terug kwam ik Sjors tegen. We vond het beiden opmerkelijk dat we elkaar nu een keer op een maandag ontmoeten ipv vrijdag, kort gesprek gehad.

Bij het Cementrum heb ik Willem ontmoet, afspraak voor 16:00 gemaakt bij hem thuis; kettingkast vastzetten.

Ik voel me nu verder wel goed.

Statistieken;
20,37 Km afgelegd.
2:03:22 Opnametijd.
11,61 Km/u gem snelheid bij beweging.
17,26 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1R-IiLV6T4v2N7mtwL-cEZNoyxWeqH1e3&usp=sharing


Fietsrit van deze maandag


Hendriks mooi verlicht in het donker nog


De Heer Kocken Taalstraat Vught horeca gesloten 


Plas bij Boxtelseweg


Varken met stopcontactneusje en kippen


Pad bij kas en kantine gebouw


Watertoren dat paaltje was me eerder niet opgevallen


Grote zak wat er in heeft gezeten verteld het verhaal niet


Boekje voor de namen en pen met koffie


Leguaan hok zijkant lijkt kunst
Rechts onderin piepschuim 


Voer


Lege eirerendozen


Gezien vanaf de Weverij zicht op rokersbehuizing


Heg netjes gesnoeid bij Weverij


Bij ingang De Weverij


Sleutels voor afvalbakken


Afzetlint


Oplaadpunten elektrische auto's 


Ruimte naast woestijnratjes en fietsenwerkplaats


Hout in een hoek


Groene melkbus hoezo?


Lijmklemmen en klokje 


Zaagsel in emmer


Hoekje met plastic stoel


Stukje ketelhuis noem ik dit


Crucifix Boxtelseweg ruimte er voor netje opgeruimd


Richting Segersgemaal en snelweg A2
vanaf een brug bij kunst halve brug


Boom ooit omgewaaid maar leeft nog steeds.


Monument Zuiderpark


Bijgaande info


Cementrum senioren busjes parkeerplek

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.