zaterdag 22 januari 2022

Zaterdag tweede sessie rondrit

Vandaag was het tijd technisch mogelijk om een tweede sessie te plaatsen, uitzonderingen bevestigen de regel.

Bij Jumbo geweest, de plastic afval vergeten. Daarna het idee gekregen om in de buurt een beetje ongebruikelijke plekjes op te zoeken. 

Zodoende kon ik deze tweede sessie realiseren.

Ik voel me verder goed.

Deze keer geen statistieken en ook geen kaartje van de route.


Jumbo boodschappen; Karvan Cevitam bosvruchten ranja,
Hot Dog, Tuc, sap en blik vruchtjes.


3 karren Jumbo met gele bekerhouders. 
er bestaan ook zwarte en ook zonder 
hoe groot is de kans dat ik 3 gele op de foto kan zetten?


Bij school containers


School


Pleintje bij school


Dezelfde plek ongeveer


Mozaïek bankje deze nog niet eerder gehad volgens mij


Achterzijde


Kleurrijk van een afstand


Nog steeds omgeving school


Transformatorhuisje lijkt in de achtertuin van iemand


Erik woont er nog en Peter al jaren overleden


Hover pand tandarts


Hier normaal de ingang


Losse Jumbo winkelwagen


Container op slot


Scheur zichtbaar


Maaspoortweg wintertuinen


Kunst 5 zuilen soort vierkant en twee driehoeken


Rode brievenbus


Apenboom, staat ook in de voortuin van Cor


Huisarts


Tuin bij Twin Towers in de buurt van de huisarts


Geerke apotheek hier kom ik nooit meer binnen. 
Ik ga wel soms naar apotheek Schanswiel 
en gebruik de Baxterrol 


Geerke Profi-Sec of zoiets


Geerke Ballorig nu gesloten voorheen Avonturenland


Geerke De Poort sportspullen in container


Jongerencentrum De Poort


3 identieke afbeeldingen


Fietsenrekken 


Rijplaten waarom weet ik niet

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.