vrijdag 7 januari 2022

Vrijdag Rompert en Lokerenpassage

Vanmorgen stonden de wekkers om 8:00 en 9:30. 

De OAD ging niet door ivm corona Natasja.

Ik had tijd genoeg om te douchen, ontbijt en berichten en zo.

Vertrokken naar de Rompert,  twee ingangen gebruikt.
3 supermarkten Aldi, Jumbo en Albert Heijn op de foto kunnen zetten.

Kleine omweg terug, eerst naar Harm, daarna gewone Jumbo en markt bakkerij het Stoepje.

Rond 13:30 verwacht ik poetshulp, en rond 17:00 mijn zus.

Ik voel me verder wel redelijk goed.

Statistieken;
4,25 Km afgelegd.
41:09 Opnametijd.
8,56 Km/u gem snelheid bij beweging.
16,41 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1lQQXw2e8elAylysTYmw99sPq-ypJ88LK&usp=sharing


Fietsrit van deze vrijdag


Wat dit is weet ik niet, 
vlakbij huis bij scoutinggebouw


Rotonde Sint Teunislaan / Klokkenlaan en Rompertsebaan 


Cementrum


Woontoren op pilaren Sint Teunislaan
onderin tennis / sportzaak


Cafetaria gesloten 


Brainwash kapper ook dicht


Hyacinten 


Avocado


Granaatappel


Voor kinderen


Had ik niet nodig


Plein ongeveer in het midden


Jumbo supermarkt


Mokken 


Hoogwerker bezig met kersttakken 


Elektrische stoel 


Aldi supermarkt


Mobkar 


Albert Heijn supermarkt


Blokker


Jan de visboer


3 soorten winkelwagens


City Changers


Gal & Gall


Shoeby klerenwinkel


Bloedafnamepost


Basketbal en tafeltennis 
daarachter nieuwbouw van de Hooghe Clock


Villa omgeving fietstunnel


Epigoon gesloten 


Boodschappen Energymix, Senseo, speciebonen, vlees,
Tiramisu,  banaantjes en zo.

1 opmerking:

  1. mooie foto's Gerard en heel leuk die laatste foto, de finisch.
    Fijne dag Gerard, groetjes, Joke Puthaar

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.