maandag 31 januari 2022

Maandag Cementrum en Rompertpassage

Vanmorgen was ik te moe om naar Vught te fietsen. Ik weet niet waarom, toch goed geslapen dacht ik.

Afgebeld en bijna de hele ochtend rust nodig gehad.

Op een gegeven moment vertrokken naar het Cementrum en bij Willem even koffie kunnen drinken. 

Daarna helemaal over de Rompertpassage geweest, en foto's kunnen maken.

De weg terug weer regen, maar ik hoefde geen foto's meer te maken.

Eerst even koffie gedronken en daarna achter de pc gaan zitten.

Ik voel me nu verder redelijk nog niet helemaal fit.

Statistieken;
2,89 Km afgelegd.
22:06 Opnametijd.
12,42 Km/u gem snelheid bij beweging.
18,97 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1hAcfcT6NCb4ff2VJhVfWRpIVhbrVhqDZ&usp=sharing


Fietsrit van deze maandag

Hier weer de onlogische volgorde van foto's kan  ik niets aan doen helaas


Rompertpassage


Voor kinderen


Bruna boekhandel 


Deze ingang gebruik ik bijna nooit


Voor kinderen


FF Frietje 


Bij andere ingang


Handzeep 3 kleuren


Kussen Blokker


Servies afdruiprek voor kinderen 


Speelgoed auto's 


Aldi hier kom ik vrijwel nooit


Mobiel hoesje


Jumbo vers afdeling


Dameskleding


Noten


Jumbo


Buren van horeca Le Mirage


Kroketten en zo


Bloemist


Niet echt


Koffie bij het Cementrum bij Willem


Seniorenbus


Verlichting nieuw begreep ik


Velglint en zo


Aanhangwagen met aluminium geladen


Buitenbanden


Gereedschap kast


Werkplek


Bankje en vakjes

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.