donderdag 6 januari 2022

Donderdag ontmoetingsgroep De Stijl en Lokerenpassage

Vanmorgen ging de wekker om 8:30 ontbijt, medicijnen, scheren, tanden poetsen, berichten en vertrek. 

Vandaag waren we maar met z'n tweeën bij De Stijl ontmoetingsgroep; Indira en ik, afwezig Joke en Sien.

De route; Buitenpepersedreef plastic afval, De Stijl Taxandriaplein, Geldersedam, Muntelbolwerk, Hinthamereinde, Zuid Willemsvaart, van Berckelstraat, Jan de la Barlaan, Mgr.Diepenstraat, Rompersebaan, Klokkenlaan, van Zwietenpark, Durendael en Lokerenpassage

Bij de Lokerenpassage geweest, even bij Harm geweest, ik had verder niets nodig.

Afspraak dadelijk om 15:00 met Esther.

Ik voel me verder wel aardig goed, alleen timing is een dingetje.

Ik weet nog niet hoe laat ik na Esther weer thuis zal zijn.

Statistieken,
9,89 Km afgelegd.
1:02:54 Opnametijd.
12,08 Km/u gem snelheid bij beweging.
16,86 Km/u hoogste snelheid.



Fietsrit van deze donderdag


Buitenpepersedreef plastic afval 


De Stijl erg rustig


Houtril 


Dennenappels en zo


Tekening


Bloemen 


Stereo radio, cassettes  en cd


Schilderij


Wiel


Echte plant


Zicht op binnenplaats 
fiets lijkt een beetje op de mijne


Radiator en tas 


Nog meer schidlerijen 


Wiel en lamp


Postvakjes met gekleurde A4tjes


Flip over met 5 wielen


Afval bak, met verfresten 


Schildeij


Nog meer


Overzicht ruimte


Soort buurtwinkel tegenover café 't Engeltje


Deur


Rondingen; kunst?


Omgeving Pelssingel 


Trap en zo


Horeca gesloten


Trapveldje omgeving Zuid Willemsvaart


Lange pilaar


Sint Teunislaan hoogwerker


Kunst Durendael rondingen en zo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.