dinsdag 11 januari 2022

Dinsdag Adm. Scholing, Helftheuvelpassage en vader op bezoek

Vanmorgen ging de wekker om 7:30, opstaan, douchen aankleden, berichten verwerken, en vertrek richting  Hedikhuizerweg. Adm. Scholing. Aanwezig Els, Bert en Remco. Afwezig Eric en Prisca.
Storing geen internet verbinding, op het laatst opgelost maar toen ging ik al weg.

10:00 vertrokken richting Helftheuvelpassage ik kon weer rond lopen. Dezelfde weg terug, meestal ga ik via het station, maar deze keer dus niet. Hier geen kaartje van gepubliceerd.

Rond 11:00 kwam ik thuis mijn vader stond al te wachten in de poort achter. Zijn reis was vlot verlopen.

Samen gekookt en gegeten en naar Harm vertrokken, de schoen van mijn vader ter reparatie ingeleverd. Hij gebruikte tijdelijk schoenen van mij.

Later terug gekomen om de schoen weer op te halen.

Stukje van Zwietenpark geweest en weer terug.

Ik voel me verder goed. Vanavond hoop ik te eten bij Rianne, en Gert is er dan ook.

Statistieken;
2,18 Km afgelegd.
34:43 Opnametijd.
11,56 Km/u gem snelheid bij beweging.
15,32 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1Szf4ZwuWumHRqaGWVq9jLfBu19gwQfER&usp=sharing


Fietsrit van deze dinsdag
gedeelte er van


Super boodschappen van gisteren


Mandarijnen met pen


Gekregen bi de Dierenweide Vught


Sligro 


Helftheuvelpassage


Supermarkt Helftheuvelpassage


3 brillenzaken op een rij


Vers Inn


Vers Inn


Flappentappen 


So Low A


So low B


Schoenen welke is mooier?


Bij Kippies 


Soort plein bij de Jumbo en zo


Gall en Gall


Handyman 


Big Bazar nu helemaal gesloten 


Rotonde Helftheuvelweg Kooikersweg


Voorheen Vindingrijk Graaf van Solmsweg 


Water bij voorheen paardenweide


Plas bij Noorderplas vooraan bevroren 


Uit de oven gemaakt van aardappelen 


Lokerenpassage buiten


Piramide van glas 
in het midden van winkelcentrum Maaspoort
een grotere versie


Ruimte hoort bij Albert Heijn, 
maar word waarschijnlijk niet gebruikt


Willibrord kerk 


Regenboog bankje bij Noorderplas


Italiëbuurt


Brug

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.