zondag 5 maart 2023

Zondag kerk en omweg terug

Vanmorgen ging de wekker om 8:30 deze keer douche, berichten en zo, deze keer geen tv aangezet.

Vertrokken in westelijke richting, van Zwietenpark, Maasoeverpad, Vutterpad, Rietveldenweg, Ruwekampweg, Kruiskampsingel, Kardinaal de Jongsingel, Evertsenstraat (kerkboulevard GKV kerk).

Bij het van Zwietenpark zag ik Pieter mij hardlopend tegemoet komen, hij zei tot dadelijk en dat is ook gebeurd in de kerk.  

In de kerk verder weer veel ontmoetingen ga ze hier verder niet vermelden.

We hadden weer onze eigen dominee Pim Poortinga hij schreef in mijn boekje "Luister naar Hem op de toppen en op de vlakte"

Daarna naar het Kruiskamppad, Meerheuvelweg, De Gemeint, Bankje eten en drinken, Engelenseweg, Langekamp, Daliënwaerd, De Bellaard, De Haverlij, Zwaenenstede, De Beverspijken, De Bloemendaal, de Beemd, de Vutter, Schoolstraat, Graaf van Solmsweg, Henriëttewaard, Spuisluis Crèvecoeur, Treurenburg, Maasboulevard, Achterpad, Hengmeng, Polsbroek, Oudoverstede, Oudaanstede en thuis.

Ik voel me verder goed, waarschijnlijk vanmiddag nog naar de CGK kerk,  als ik me fit genoeg voel. 

Statistieken;
21,15 Km afgelegd.
2:15:24 Opnametijd.
12,81 Km/u gem snelheid bij beweging.
20,63 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1bg5ueoBUyr6P6RYgB0-lqWpSTsmy1BA&usp=sharing


Fietsrit van deze zondag


Maasoeverpad, voorheen paardenweide 


Links riet gesnoeid rechts voorheen paardenweide niet 


Bij viaduct 


Maasoevepad langs de A59 bij stuwtjes, 
hier verdwijnt het water gelukkig weer


Bij aanvang kerkdienst


Collectezakken links 1?


Plant in kerkzaal 


Klok ophanging 


Kunst kerk nu ingeplakt


Omgeving Engelenmeer


Nieuwbouw


Bankje belangrijk punt voor mij geworden 
staat er al even. 
Mango sap blikje en stroopwafels(2) afval hier weg kunnen doen 


Legenda fietskaart 


Wat is hier nou zo bijzonder?


Iemand hier overleden waarschijnlijk boom ziet er beschadigd uit


Daliënwaerd Haverleij


Ingang Daliënwaerd 2006 staat er aan de rechterkant


Zwaenenstede in een bocht gebouwd


Meer rondingen 


Vogelhuisje ik zag een mus en roodborstje 


Afval diverse soorten, die groene bakken maken het iets leuker


De Beverspijken iets met elektro


Stapel stenen De Beverspjjken verder erg rustig hier


Diverse bedrijven Hilti en zo


Plas bij Schoolstraat Engelen treurwilg krijgt alweer kleur


Sluis Henriëttewaard met sluiswachtershuisje


Boerderij staan hier koeien?


Plas bij Spuisluis Crèvecoeur 


Zelfs een rolstoel kan hierheen


Plas achterzijde chauffeurscafé Treurenburg

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.