donderdag 23 maart 2023

Donderdag Cementrum, Adm. Scholing en fietsrit

Vanmorgen ging de wekker om 9:00 na opstarten, ontbijt, berichten vertrokken van huis naar de Sint Teunislaan het Cementrum, ik zag daar Cees, Andreas, André, Jeroen, Jan, Simon en Jolanda. Afwezig Willem; was ziek.  

Daarna Klokkenlaan, Polsbroek, Durendael en Lokerenpassage.

Bij de Lokerenpassage zag ik Harm weer, even koffie gedronken, geen boodschappen nodig. Weer naar huis, even uit kunnen rusten. Daarna vertrokken in westelijke richting, van Zwietenpark, Maasoeverpad, Graaf van Solmsweg, Ruwekampweg, Hedikhuizerweg Adm. Scholing.

Daar zag ik Els, Gerco, Mohammed, John, Helen, Felicia, Tijn en Jolanda.

Terug gereden via de Helftheuvelweg, Zandzuigerstraat, Nelson Mandelalaan, Edisonstraat, 's-Gravesandestraat, Samuel Morsestraat, Leeghwaterlaan, Onderwijsboulevard, Christiaan Huygensweg, onder station door,  Koninginnelaan, Emmaplein, Brugstraat, Orthenseweg, Aartshertogenlaan, Rompertsebaan, Klokkenlaan en terug.

Bij het fietstunneltje kwam Rut me tegemoet fietsen we groetten elkaar.

Vandaag was het pakket van Bol.com geleverd, ik was thuis, nieuwe fietstassen op mijn fiets gezet, ging relatief eenvoudig gelukkig. In de oude zat een gat van ouderdom en gebruik.

Ik voel me verder wel goed, hopelijk een beetje rustige avond.

Statistieken;
16,59 Km afgelegd.
1:49:07 Opnametijd.
13,04 Km/u gem snelheid bij beweging.
31 Km/u hoogste snelheid (foutje)

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1s_4woG03CQTxAXX8bSwH-2wt3HfjHOg&usp=sharing


Fietsrit van deze donderdag


Voor vanavond


Klokkenlaan flat



Cementrum


Postcode loterij fiets


Werkhandschoenen


Moter waarvan?


Led achterlicht


Bankschroef


Slijpstenen


Krukje 


Hand zeep 


Voor de groenteboer


Shoe Care Harm riemen


Grapje Unox zeewater in blik


Stop bord komt niet zo vaak voor


Verderop runderen bij Grazerij de Dieskant


Diezebrug A59 Graaf van Solmsweg vanaf het zig zag pad


Vrachtwagen geparkeerd


Vanaf de Hedikhuizerweg
waar die steigers voor zijn snap ik nog steeds niet, 
bootjes kunnen niet ver varen


Dubbel koffiezetapparaat 


Boekje met sinterklaasgedichten


Schriftje van vandaag


Omgeving Royal Welsh brug vroeger brand geweest.


Kerk 


Onderwijsboulevard, kunst toren 


KW1C Koning Willem 1 College redelijk nieuw gedeelte


Aparte verlichting


Sushi point Onderwijsboulevard


Voetgangersbrug naar de Citadel 


Rotonde Aartshertogenlaan met Narcissen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.