woensdag 22 maart 2023

Woensdag poetshulp en Rompertpassage

Vanmorgen gingen de wekkers om 8:00 en 10:00 poetshulp Esther van Tzorg  zou om 11:15 komen. Dat is ook aardig gelukt, ik heb de tuintafel schoon gemaakt zat helemaal onder het groen.

Ik zat te klungelen met de tijd, toch op tijd weer vertrokken naar de Rompertpassage.  Via de Klokkenlaan, bij de Rompertpassage helemaal heen en weer gelopen.

Relatief korte route, ik was vandaag niet zo origineel.

Ik voel me verder we goed, dadelijk even naar Harm en vanavond eten bij Carsten en Rianne. Mijn vader vandaag niet bellen want ze hebben kring. 

Statistieken;
2,57 Km afgelegd.
32:36 Opnametijd.
8,45Km/u gem snelheid bij beweging.
18:42 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1ravfu9z8oRFWusIIkrvlT5GNCacOxxs&usp=sharing


Fietsrit en wandelroute van deze woensdag


Senseo, suikerklontjes, en chocolade poeder


Stroopwafels zoetjes


Chips met knijper heb ik al even in huis
van Plus Empel


Theedoos


Facit rekenmachine 22 : 7 lijkt op PI
heb ik vroeger gewerkt


Waxinelichtje kandelaar heb ik ooit zelf gemaakt 
toen ik was opgenomen in de Bethaniëstraat


Mergel met kabouter en slakkenhuizen 


Chocolade Verkade met hazelnoot


Klokkenlaan nieuwbouw 4 flats


Winkelwagens, AH, Jumbo en Aldi


Visboer


Blokker


Kapper


Afvalzakken


Om pannen schoon te maken


Memovelletjes 


Vloerkleden 


Slippers met leger print


Snoep


Cola


Balsam 


Snoep


Jumbo


Rompertpassage buitenkant bij Jumbo 


Zicht op het Cementrum 


Cafetaria 


Stukje Jumbo


Kaarten


Zonnebrillen


Sokken ik zie er raketjes ijs in

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.