zaterdag 18 maart 2023

Zaterdag eendenkooi Maaspoort en wandeling

Vanmorgen ging de wekker om 8:00 ik had ongeveer en half uur nodig om op te starten en zo.

Rugzak gepakt, cassis en handschoenen ingeladen.

Wandelend vertrokken. richting burgemeester van Zwietenpad en draaibrug over richting de eendenkooi.

Ik had te maken met John, Rut, Ton, Teun, Rini, Paul, Alfons, Jan en Joost. 

Het was geen makkelijke ochtend; op veel plekken geweest met diverse kruiwagens en ladingen.

Na de pauze weer vertrokken, even op een bankje gezeten.

Ik voel me verder redelijk goed, lichamelijk moe is niet erg.

Dadelijk boodschappen doen en uitrusten.

Statistieken;
1,66 Km afgelegd.
40:12 Opnametijd.
3,92 Km/u gem snelheid bij beweging.
3,91 Km/u hoogste snelheid.

Iets klopt er niet maar hoe dat kan weet ik niet.



Wandelroute eendenkooi Maaspoort


Buizen liggen er al een paar dagen, waarom weet ik niet


Nu met hek er tussen


Wildrooster


Stukje eendenkooi 


Deur van binnen


Stapel hout voor een open haard of zo


Andere stapel


Stuk boomtak


Brug


Ziet er elke keer anders uit


Werkzaamheden planning


Plas in het midden


Riek in kruiwagen


Boom leeft nog


Rietschermen


Doorkijkje


Kooikershuisje


Functie onbekend


Stapel stenen 


Lading hout paar keer moeten lopen.  


Compost vorige keer mee bezig geweest


Houtrillen


Stenen liggen er al even


Nieuwe lading


Insectenhotel en bankjes in het rond


Beetje krom


Weer bij de brug


Runderen 


Noorderplas


Rietkraag

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.