vrijdag 3 maart 2023

Vrijdag OAD Vught en fietsrit

Vanmorgen ging de wekker om 7:03 tijd genoeg voor de douche, ontbijt, medicijnen, berichten en dat soort dingen. Mijn geo app op mobiel begon om 7:39.

Vertrokken van huis in zuidelijke richting, Klokkenlaan, Rompertsebaan, plastic afval Buitenpepersedreef, Aartshertogenlaan, Orthenseweg, Brugplein, Emmaplein,  Station, Koningsweg, Willemsplein, Vughterweg, Rotonde bij de Postweg en De witte, Bosscheweg, Taalstraat, Boxtelseweg, Glorieuxlaan, Laagstraat, Kettingweg en OAD.

OAD is de afkorting van Ontwikkelingsgerichte Arbeidsmatige Dagbesteding. 

Aanwezig waren Harold, Ron, Dries, Henri, Ryan, Jorn, Jork en Hans.

Deze keer Unilux onderdelen voor ramen inpakken; gebruiksaanwijzing, 4 H plastic beugels, 4 L plastic beugels, stoffen haakje, en zakje met barcodesticker inpakken samen 11 onderdelen per setje.

Ik heb ze gevinkt 82 setjes gemaakt x 11 onderdelen is 903 zaken samengesteld ongeveer 2 % van de totale opdracht zei Dries.

Daarna gereden via de Hogedwarsstraat, Zorgpark Voorburg,  Parklaan, Carillonlaan, Boxtelseweg, Taalstraat, Paardensteeg, Sterrebosweg, Zuiderstrandweg, Zuiderparkweg CGK kerk, Pettelaarseweg ontmoeting Sjors, Parade, Torenstraat, Sint Josephstraat,  Kardinaal van Rossumplein, van Berckelstraat, Jan de la Barlaan, Kapelaan Koopmansplein, Jan Schöfferlaan, Mgr. Diepenstraat, Rompertsebaan, Klokkenlaan, Polsbroek, Durendael, Maaspoortweg, Lokerenpassage Harm en 't Stoepje markt.

Ik zag Wim Vermeulen in het winkelcentrum.

Bij de Markt 't Stoepje zag ik Patrick, Walter en Roelina;  Aleida niet gezien die had pauze. 

Nikki van Tzorg belde op mijn mobiel, ze heeft corona met de vraag wel of niet komen, ik heb gekozen geen bezoek van haar vandaag.

Zelf mijn bed verschoont, dat is gelukt, dat was voor mij lang geleden, zie er erg tegenop altijd, maar deze keer is het gelukkig redelijk soepel verlopen. Wasmachine met beddengoed gestart, schone was afgehaald en opgeborgen.

Ik voel me verder goed, blij dat het zover gelukt is.

Statistieken;
22,29 Km afgelegd.
2:08:44 Opnametijd.
12,85 Km/u gem snelheid bij beweging.
19,76 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=13TIkQP0xZKGrdVTXyxmeXmpw6mU6hAE&usp=sharing


Fietsrit van deze vrijdag


Klokkenlaan weg lijkt klaar


Buitenpepersdreef bij Supercoop plastic afval 


Omgeving Buitendijk 


Emmaplein


Koningsweg 101 begin Photoshop stedenwand


Essent gebouw traptreden 


Taalstraat Cou Cou horeca ingang opzij, 
maar ik ben nooit binnen geweest.


Park Glorieux vlaggenmast en voorheen zusterflat noem ik het


Plastic afval heel veel ophangmogelijkheden per lantaarnpaal


De Ring 


Kettingweg begin. 


Hoofdingang Zorgpark Voorburg 
aan de andere kant van het terrein 3 ingangen;
Boxtelseweg, Parklaan en villa Voorburg


Piepschuim afval 


De Ring overkant Kettingweg; Pets Place, Boerenbond en Action 


OAD lange aluminium beugels 
heb ik deze keer niet nodig gehad


OAD kunststof kratten en pallets


Beweegpotten hier was Jorn mee bezig


Plakbandautomaten, gehoorbeschermers en zo


Flessen waar je naam op staat om te vullen met water.


Rode plastic nietjes en doosjes om in te doen


Werk van mij, zakjes, 4x L beugels, 1 gebruiksaanwijzing, 
1 stoffen beugeltje, 4 H beugels 


Voorbeeld


Veel plastic nietjes 


Potten op pallet hier al divers lagen weggehaald 


Dozen nog niet gevouwen om later plastic nietjes
in te doen, ik heb er vandaag 1 gevouwen.


Stapel stoelen


Vlaggetjes aan pennen voor in een boekje 


Pauze 2 Snickers houdbaar tot 26-11-2023 
toevallig bijna mijn verjaardag  


Zuiderparkweg CGK kerk (Christelijk Gereformeerde Kerk)
hier kom ik soms de middagdienst bijwonen


Dekbedovertrek; namen van het gezin van mijn zus, 
gemaakt op de bruiloft van Esther en mij 18 mei 2007 
vandaag zelf verschoont

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.