woensdag 8 maart 2023

Woensdag bloedprikken, kapper en Helftheuvelpassage

Vanmorgen ging de wekker om 7:25 aankleden, berichten en zo, ik moest om 8:20 bij de bloedafnamepost Sint Teunislaan zijn, en dat is gelukt. 

Daarna even naar huis en vertrokken in zuidelijke richting, Klokkenlaan, Sint Teunislaaan, Rompertpassage, ik moest om 11:00 bij de Brain Wash  Rompertpassage kapper zijn, is ook gelukt.

Plastic afval gedaan vlakbij de Brain Wash was een container.

Daarna wandeling bij de Rompertpassage, grote koffie gedronken bij Le Mirage.

Terug gereden via de Sint Teunislaan en Klokkenlaan.

Ik voel me verder goed, dadelijk nog even naar Harm, en vanavond biddag kerk.

Statistieken;
4,41 Km afgelegd.
1:24:00 Opnametijd.
7,57 Km/u gem snelheid bij beweging.
19,2 Km/u hoogste snelheid.



Fiets en wandelroute van deze woensdag


Bloedafgifte post JBZ Sint Teunislaan


Watjes, buisjes, tape, zeep en zo


Kruk met 5 wieltjes 


Pasfoto's


Brain Wash kapper


Mijn muts, jas en regenjas opgehangen 


Bij de kassa


Pennenbakje 


Gebak


Oordopjes


Bloemen


Meer bloemen


Verbouwing gaande


Aldi


Cafetaria gesloten, waarom weet ik niet


Brievenbussen Rompertpassage 6 x 9 = 54 


Voor kinderen 


Klerenwinkel 


Divers


Schoenmakerij en Gall & Gall dranken


"Le Mirage" koffie gedronken


Bruna kaarten


Bruna gekleurd papier en zo 


Pritt stiften 


Lettertangen 


Inpakpapier 


Boek


Bollen automaat


Toiletpapier


Bon van de kapper

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.