dinsdag 7 maart 2023

Dinsdag Adm. Scholing en Helftheuvelpassage

Vanmorgen ging de wekker om 7:35. Ontbijt en zo, aankleden nu iets langer werk door de regenkleding.  

Ik zat op tijd op de fiets, de hele weg regen. 

Vertrokken in westelijke richting van Zwietenpark, Maasoeverpad, Graaf van Solmsweg, Ruwekampweg, Hedikhuizerweg Adm. Scholing. 

Bij de Adm. Scholing pc gestart, koffie gedronken, e-mails, koffie gezet, ontmoetingen en zo.

Aanwezig waren; Jorn, Ilona, Els, Prisca, Remco en Helen.

Bij de Helftheuvelpassage per ongeluk mijn route app op stop ipv pauze gezet. De rest van de rit is niet helemaal goed geregistreerd. 

Wel foto's kunnen maken, niet bij de Big Bazar binnen geweest wel bij de So Low.

De rit terug ging verder goed; Helftheuvelweg, Helftheuvelpassage,  Kooikersweg, Simon Stevinweg, onder station door, Emmaplein, Brugplein, Orthenseweg, Aartshertogenlaan, Rompertsebaan, Klokkenlaan en terug.

Ik voel me verder goed, dadelijk nog naar De Stijl, Harm, eten, vader bellen en badminton.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1L3wtakyI00bxH42rh40kAr4rvNEvwB0&usp=sharing


Fietsrit van deze dinsdag


Onder de A59 graaf van Solmsweg 


Andere kant op


Kletspot


Pickwick thee met vraagje


Borstel 


Gereedschapskoffer


Niet meer in gebruik


Brons fietsers


Schrift van vandaag


Plastic afval 


Glasbakken hier 3 bruine potjes ingeleverd


Rotonde met seniorenbus


Frietheuvel terras daarachter Zee & Co 


Frietheuvel 


Re Brown


Afdeling kinderspeelgoed


Hema 


Slager


Schoen met glitters


Divers


Chocolade 


So Low 


Tangen


Letters


1 setje gekocht voor op mijn koelkast deur


Trapje er bij 


Feest artikelen 


Chocolade 


Holland & Barret geloof ik


Andere slager

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.