maandag 6 maart 2023

Maandag geen Vught wel Rompertpassage en binnenstad

Vanmorgen erg moe, verkouden, dierenweide afgemeld bij Monique. Lang rust nodig gehad.13:29 begint mijn route app pas.

Vertrokken in zuidelijke richting, Klokkenlaan, Rompertpassage, Rompertsebaan, Aartshertogenlaan, Orthtenseweg, Station fiets gestald. Wandeling door de binnenstad Uilenbroek, Sint Jan, Markt en zo.

Sapje en kokoskoeken gekocht bij de Jumbo, ik had verder ook water bij me. 

Het begon te regenen, regenpak aangedaan, blijkt achteraf niet nodig te zijn geweest.

Daarna bij het station weer de fiets gepakt Ortheseweg, Orthen, Hambakenweg, Maaspoortweg, andere ingang winkelcentrum Maaspoort en terug.

Statistieken;
14,62 Km afgelegd.
2:57:34 Opnametijd.
7,27 Km/u gem snelheid bij beweging.
22,69 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1MuFln8Nfdb-DhstrPB4ACFb7DbWBWNs&usp=sharing


Fiets en wandelroute van deze maandag


CGK kerk gistermiddag 


Cafetaria de Rompert deze keer niet binnen geweest.


Mijn kapper


Verhaal over deze foto, Jack sprak me er over aan


Bloemen


Voordeelshop 


Zonnebrillen


Wierook 


Kruidvat voldoende doosjes paracetamol


Bandage


Contactloos afrekenen mogelijk


Drie draaideuren uitgang fietsenstalling onder station


Uitgang parkeergarage met daarachter de bussen


Stukje brug bij Stationsweg 


Rondvaarten Binnendieze 


Dat gaat naar Den Bosch toe


Trapje naar de boten


Uilenbroek


Kunst pijl slecht zichtbaar


Huisje daar vlakbij 


Stukje Binnendieze 


Grote parasol 


Hier bovenop maquette 


Hervormde grote kerk 


Van binnen


Parade nieuwbouw Theater aan de Parade


Maria beeld in de Sint Jan kathedraal veel brandende kaarsjes


Trap bij Bastionder


Bij Maaspoortweg Schans waar ik badminton doe 


Boodschappen; Kletskoppen, Engergy Mix, melk,
Senseo pads, wasmiddel, Babi Pangang en foe yong hai

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.