vrijdag 10 maart 2023

Vrijdag geen Vught wel fietsrit en zo

Vanmorgen stond ik bijna helemaal klaar, toch op het laatste moment beslist om niet naar Vught Kettingweg OAD te gaan.

Veel uit moeten rusten, daarna vertrokken naar de Lokerenpassage. 

Bij de Lokerenpasssage zag ik Jolanda die ik ken van het Cementrum fietsenwerkplaats, toevallig gistgeren ook al gezien uit de verte bij het van Zwietenpark.

Even bij Harm geweest, daarna Jumbo boodschappen, markt het stoepje, Patrick niet gezien wel Roelina, Aleida, en Walter.

Vanaf de Lokerenpassage, Durendael, Polsbroek, onder de A59 door, Klokkenlaan, Rompertpasssage. 

Even thuis geweest om de boodschappen in te ruimen, 

Terug Rompertpark, Eerste Morgen, Eerste Morgendreef, Klokkenlaan en terug.

Thuis eerst de schone was afgehaald en ingeruimd, en de natte schone was opgehangen. Daarna pas de pc opgestart.

Dadelijk nog even naar de Lokerenpassage Harm en de Zeeman bezoeken.

Ik voel me verder redelijk goed, foutloos onmogelijk maar heel grote fouten toch niet gemaakt vind ikzelf.

Statistieken;
4,53 Km afgelegd.
34:49 Opnametijd.
12,73 km/u gem snelheid bij beweging.
20,62 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1fUuTUvdIPau9ONI2rBTe9q_6bf4smhk&usp=sharing


Fietsrit van deze vrijdag


Schoonmaakazijn Jumbo 5 liter


Chocolade 


Chocolade 


Boodschappen kwam later nog iets bij


Bier


Nog meer bier


Wijn


Nog meer wijn


Karretjes 


Vis


Verse sinaasappelsap 


Appels


En peren..........


Zakjes op rol 


 't Stoepje brood


Koek


Broodjes


Chinees


Vlaggen 


Behalve mijn fiets verder leeg komt niet vaak voor


Verkeerslichten Maaspoortweg


Omgeving winkelcentrum Maaspoort / Lokerenpassage


Diverse boodschappen klaar om opgeborgen te worden


Ice tea Perzik 
28-11-23 dan ben ki jarig


Rompertpassage Le Mirage mijn grote koffie koste €3,00 


Smaakte prima


Kussen


Sokken


Handig om op een dvd of cd te schrijven 


Vloerkleed

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.