woensdag 29 maart 2023

Woensdag huurauto regelen en fietsrit

Vanmorgen gebeld met OAD Natasja  afgebeld voor vrijdag, want dan ga ik naar een jarige tante in Drachten via Utrecht mijn ouders ophalen. Ook Sjors afgebeld en poetshulp. 

Via internet zou ik de de auto zaterdagochtend weer kunnen inleveren, maar het bleek dat ze dan dicht zijn. Word maandagochtend weer inleveren, wel iets duurder maar dat vond mijn vader geen probleem.

Laat begonnen aan een fietsrit; vertrokken in zuidelijke richting, Klokkenlaan, Rompertsebaan, Aartshertogenlaan, Orthenseweg, Emmaplein, onder station door, Samuel Morsestraat, Statenlaan, Bordeslaan, Paleisbrug, Vijferlaan, onder Vlijmenseweg door, onder Randweg door, Drongelenspad, Henri Dunantstraat Jeroen Bosch Ziekenhuis, Maysteeg, Drongelenspad, Kampdijklaan, Loonsebaan, De Heun, Paardensteeg, Sterrebosweg, Pettelaarseweg, Parade, Torenstraat, Sint Josephstraat, van Berckelstraat, Jan de la Barlaan, Kapelaan Koopmansplein, Jan Schöfferlaan, Mgr. Diepenstraat, Rompertsebaan, Klokkenlaan, Polsbroek, Durendael, Lokerenpassage Harm en Jumbo en gestopt.  

Ik voel me verder wel goed, alleen moe, maar kan zo even rusten is de bedoeling.

Statistieken;
18,99 Km afgelegd.
2:12:28 Opnametijd.
11,16 km/u gem snelheid bij beweging.
21,78 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=13Zhw4FEaW9ksyISmA688yTtvzYQF4YI&usp=sharing


Fietsrit van deze woensdag


Graafmachine 


Klokkenlaan nieuw asfalt niet voor het fietspad


Schuine gevel omgeving Brugplein 
onderin Unique uitzendbureau 
heb ik ooit gebouwd zien worden


Hotel Terminus folk pub ziet er verlaten uit 


Brievenbus  bij broodjes zaak 


Achterkant NS station


Riva gebouw 


Bordeslaan 


Happy Italy 
Paar keer hier gegeten lang geleden  


Sprinter geparkeerd


Paleisbrug 


Sporen richting Vught 


Magistratenlaan 


Fristi op zadel fiets bij bankje even rust


Riolererings buizen omgeving JBZ ziekenhuis


Ingang Jeroen Bosch Ziekenhuis


Stukje ziekenhuis van binnen


Warme Chocomel €3,30 wist ik niet anders niet gedaan


Orgel kapel ziekenhuis  


Liturgisch centrum noem ik dit


Vrijwilligers gedeelte 


Brug over water


Loonsebaan intercity kwam voorbij 


De Heun ingang met trappetjes


Paardensteeg vroeger heette dat Kooiaap 


Vrouw op bankje Bossche Broek zoekplaatje 


Stukje water


Theater aan de Parade in verbouwing 
hoogste punt wel bereikt vermoed ik


IJzeren Vrouw narcissen staan er niet altijd


Boodschappen chips, tuc, vla, icetea en quiche

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.