zondag 19 maart 2023

Zondag kerk en fietsrit

Vanmorgen ging de wekker om 8:30, opstaan, douche, berichten en zo, deze keer de tv niet aangezet. 

Vertrokken in westelijke richting, van Zwietenpark, Maasoeverpad, Vutterpad, Rietveldenweg, Ruwekampweg, Kruiskampsingel,  Kardinaal de Jongsingel, Evertsenstraat 35 GKV kerk.

Ging verder goed, veel ontmoetingen Freddie,  Pim, Jan, Marion, Martin(2), Wim Raes en nog een paar.

De dienst ging verder goed. 

Daarna Kruiskamppad, Meerheuvelweg, De Gemeint, Engelenseweg, Langekamp, Daliënwaerd, De Haverlij, De Beverspijken, De Bloemendaal, De Beemd, De Vutter, Schoolstraat, Graaf van Solmsweg, Begraafplaats Engelen, zig zag weg, Maasoeverpad, Engelensedijk, Orthen, Hambakenweg, Het Wielsum, De Baken, De Bokkelaren, fietstunnel en terug

Bij de Gemeint bij het bankje had ik een ontmoeting met Piet van badminton, daarna bij de Englensedijk kwam Mar Hein me tegemoet fietsen in een groep, we groetten elkaar. Verderop  bij de Beverspijken weer Piet van badminton; toeval of leiding? Bijna thuis mevrouw de Jong kort gesproken, gisteren bij Harm ook al.

Ik voel me verder goed, misschien dadelijk nog naar de GKN kerk.

Statistieken;
20,28 Km afgelegd.
2:03:42 Opnametijd.
11,25 Km/u gem snelheid bij beweging.
19,17 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1gDdyFAgZ3GczMYEiRQskp7sd4T4dJHM&usp=sharing


Fietsrit van deze zondag


In deze hoek zie je ze niet vaak,
ik telde er maar 4 deze keer


Draaibrug eendenkooi gesloten; wie zou er aan het werk zijn?


Vutterpad 


Sligro


Kerk verzameling stenen 


Mededeling


Plant


Knutselspullen 


Stiften 


Vissen kerk kunst


Kerkenraadskamer tafel gedekt


Bij zijkant kerk 


Hek is er weer


De Gemeint bankje hier ontmoette ik Piet
iets eten en drinken


Plattegrond 


Daar kwam ik vandaan 


Brug omgeving Daliënwaerd


Daliënwaerd met narcissen


Rotonde bij de Haverlij 


Bos ooit geplant 


Beverspijken 2e ontmoeting Piet
Engelen begin en wenteltrap 


Insectenhotel Schoolstraat plas


Plas bij Schoolstraat


Ander hoekje 


Graaf van Solmsweg bij cafetaria


Binnenvaartschip aangemeerd


Tekst begraafplaats


Urnen 


Engelensedijk huisje links nog niet zo oud 


De Baken trap zichtbaar

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.