zondag 26 maart 2023

Zondag kerk en natte fietsrit

Vanmorgen ging de eerste wekker om 7:00, mobiel stond al op de juiste zomertijd, mijn klokje naast mijn bed DCF ook goed, mijn digitale horloge moest wel nog een uur vooruit, en de vaste telefoon beneden, wekker en klok bij keukentafel ook gedaan. 

De tweede wekker ging om 8:30, ik wou rond 9:15 op de fiets zitten en dat is gelukt. Regenpak nodig gehad op de weg heen en terug.

Vertrokken in westelijke richting, van Zwietenpark, Maasoeverpad, Vutterpad, Rietveldenweg, Ruwekampweg, Kruiskampsingel, Kardinaal de Jongsingel, Evertsenstraat 35 GKV kerk.

Bij eendenkooi zag ik Rut kwam net aankomen toevallig, gisteren bij de Jumbo Lex bolwoning bewoner derde keer in relatief korte tijd.

In de kerk hadden we doopdienst van Elise Kramer mooi om mee te maken.

Onze dominee Pim Poortinga schreef in mijn boekje Johannes 11 "Jezus geeft je Zijn leven".

Daarna Kruiskamppad, Meerheuvelpad, De Haverlij,  De Beverspijken, Maasoeverpad, Engelsedijk, Orthen, Het Wielsum, Sint Teunislaan, Klokkenlaan en onder de A59 gestopt.

De rit terug was relatief kort door de regen.

Ik voel me redelijk goed, dadelijk misschien nog naar de CGK kerk.

Statistieken;
14,22 Km afgelegd.
1:28:42 Opnametijd.
12,26 Km/u gem snelheid bij beweging.
20,11 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=17lghE_aLSKsV9oiBr3X4OytUTm4RfRQ&usp=sharing


Fietsrit van deze zondag


Plas bij Noorderplas


Kleine bocht


2 windmolens hier zichtbaar


Je kunt er langs voorheen paardenweide staat te koop


Lodsi graffiti betekenis onbekend 


Even droog


Kruiskampsingel 


Mijn bijbel, boekje, bekers, snoep bij balie kerk 


Kunst met stenen


Koffie kopjes en zo


Kerkzaal 


Plant naam onbekend


Krat voor de voedselbank 


Kratten in kast


Bijbels en boekje 


Kan ik niet lezen


Idem


Beam magazine


Wijkkrant west


Ivo Niehe tijdschrift ken ik niet


Hoezo dit bankje?
Bij het Engelenmeer voorheen houten 
tafel met brandgaten en houten bankjes


Stukje Engelenmeer


Baby of klein kind ooit gevonden 
nooit een nam gehad.


Onderin 


Knooppunten 


Grondwater meetpunt 


Bij politie gebouw


District politie Beverspijken, 
heeft weinig met de politie Vogelstraat te maken 


Onder de A59 


Links ruimte voor kleine dieren

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.