zaterdag 11 maart 2023

Zaterdag fietsrit

Gisteravond mega veel filmpjes bekeken, er kwam geen einde aan. 

Vanmorgen ging de wekker om7:53 het plan was naar de eendenkooi, maar dat heb ik deze keer niet gedaan. Klungelen met de tijd, ontbijt, berichten. Marjanne, Bjorn en Tamara jarig vandaag.

Vertrokken richting Noorderplas, Polsbroek, Maaspoortweg, Maasoeverpad, Zilverenberg, Larenweg, Zwartbroekweg, Goulmy en Baarplein, Zilverpark, Zilverkruid, Troelstradreef, Maaspoortweg, Langs Lokerenpassage en thuis. 

Geen enkele bekende gezien.

Dadelijk komt mijn zus als het goed is.

Ik voel me verder redelijk goed, gespannen dat wel, schoolreisjes gevoel.

Statistieken;
6,28 Km afgelegd.
55:44 Opnametijd.
9,43 Km/u gem snelheid bij beweging.
17,9 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1AsYOKX2LoRkOvOhMec61Kae2YATmA3c&usp=sharing


Fietsrit van deze zaterdag


T shirt leuke plaatjes 


Pampusgras


Mooie tuinen


Bruine glasbak


Kleine bocht


Buizen


Bocht


Kunst koe of paard of zo?


Treurwilgen krijgen alweer kleur


Hoekje Noorderplas


Italiëbuurt


Brug


Graafwerkzaamheden bij de wal 


Flat Pisastaette


Wandelpad


Ander hoekje


Diverse flats in deze omgeving gebouwd


Links voorheen paardenweide 


DHL


Stukje DHL


Hotel


Lente


Verhuizing Piasastaette 


Kledingbak met afbeelding


Goulmy en Baarplein Plus


Narcissen 


School


Badminton hier kom ik vaak op de dinsdagen 


Trap Maaspoortweg, omgeving winkelcentrum


Vlakbij huis

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.