woensdag 1 maart 2023

Woensdag vader op bezoek

Gisteren niet naar De Stijl geweest, wel  naar badminton, ging allemaal goed, vanmorgen hoefde ik niet vroeg op te staan,  8 uur voor de medicatie en rond 10:00 om de dag te beginnen. 

Mijn vader kwam redelijk vroeg, eerst koffie gedronken, en daarna naar de Lokerenpassage gefietst. 

Bij Jumbo boodschappen gedaan, ik zag daar Lex van de bolwoning,  en later Mary bij de kassa, in de gang Jeanette en bij Shoe Care  Harm kort. 

Deze keer oosterse wokschotel van de Jumbo gekocht, met kip en noedels en zo.

Gekookt, gegeten afwas gedaan,  en naar de bushalte gelopen en weer terug..

Ik voel me verder wel goed, dadelijk even rust.

Vandaag geen grote afstand gegaan, maar vind ik niet erg.

Statistieken;
1,92 Km afgelegd.
29:05 Opnametijd.
7,10 Km/u gem snelheid bij beweging.
12,12 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1p3ubBdXt5J9gMcdfp9Zkk11zKwD2cTM&usp=sharing


Fietsrit van deze woensdag


Muntjes voor winkelwagens en kruisje 


Briefopener gebruik ik nooit


Pampusgras voortuin en glas in lood 


Soort uitklap onderzetters


Tekst


Chips doe ik meestal lang mee


Stroopwafels 


Jumbo service balie


Bloem winkel


Wijnvat zetel Jumbo is er nog steeds


Vers sinaasappelsap 


Fruitmix


Boodschappen van vandaag


Rol plastic zakjes bijna op 


Mais


Weegschaal


Worst


Grote schnitzel 


Croissants 


Kaas


Gekoelde sappen


Eten en biertje


Zandloper voor vochtige ruimtes voor de duur van je douche beurt


Verrekijker 


Eenden soorten 


Bonnetjes van gisteren; So Low fiets mobiel beugel, 
Big Bazar witte Lion, chocomel en Hema regenbroek.


Mergel,  kabouter, slakkenhuizen, waxine lichtje 
 

Achterkant Jumbo magazine 


Mijn vader stapt op de bus


Kunst Maaspoortweg

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.