vrijdag 24 maart 2023

Vrijdag Vught OAD en fietsrit

Vanmorgen ging de wekker om 7:03 opstarten, douche, en vertrokken in zuidelijke richting,  Klokkenlaan, Rompertsebaan, Aartshertogenlaan, Orthenseweg, Brugplein, Emmaplein,  Station, Koningsweg, Willemsplein, Vughterweg, Taalstraat, Boxtelseweg, Glorieuxlaan, Laagstraat, Kettingweg OAD.

Aanwezig waren; Harold, Ron, Driek, Henri, Ryan, Jorn, Jork en Sascha.

Verder Hogedwarsstraat, Parklaan, Carillonlan, Boxtelseweg, Taalstraat, Paardensteeg, Sterrebosweg, Zuiderstrandweg, Zuiderparkweg, Pettelaarseweg, Sjors ontmoet, Parade, Torenstraat, Sint Josephstraat,  Kardinaal van Rossumplein, van Berckelstraat, Jan de la Barlaan, Kapelaan Koopmansplein, Jan Schöfferlaan, Mgr. Diepenstraat, Rompertsebaan, Klokkenlaan en terug.

Onderweg  zag ik Joke, bij Harm Wim, bij het stoepje Leo en Patrick, Walter, Roelina en Aleida 

Ik voel me verder wel goed, wel moe maar dat geeft niet.

Statistieken;
20,77 Km afgelegd.
1:54:11 Opnametijd.
13,21 Km/u gem snelheid bij beweging.
23,03 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1xS40dokNT-FePHg0y0VG9k9EIBdiOo8&usp=sharing


Fietsrit van deze vrijdag


Klokkenlaan flat,  asfalt en bestrating aardig nieuw 


Bussen bij het station gezichtje afgeplakt


Stukje station


Koningsweg 101 


Sier smeedwerk 


In/uitlaten?



Postweg Vught 


Kerk zijstraat van de Taalstraat


Cou Cou horeca lage ingang, maar de ingang zit nu aan de zijkant


Kettingweg vreemde plek voor luier afval 


Seal apparaat had ik vandaag niet nodig


Beugels met handschoenen


Stoelen en zo


Bakjes met pennen en vleugeltjes 


Mijn werk etiketten plakken


Mijn waterflesje, maar had ik niet nodig, bekertje wel


De beweegpot op pallet 


Groene plastic nietjes nooit eerder gezien.


Rechts met barcode heb ik er op geplaatst


Overzicht 


Veel pallets grote doos bovenop 


20 grote en 20 kleine beugels in 1 zakje


Zou mijn stoel kunnen zijn 


Rode plastic nietjes etiket per doosje 


Parklaan verderop Carillonlaan met torentje carillon met bellen er in


Leeuwenstein fontein werkt weer voor hoelang weet ik nog niet 


Kardinaal van Rossumplein en Café De Unie


Kapelaan Koopmansplein 


Supercoop Kapelaan Koopmansplein 


Voortuin

1 opmerking:

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.