zaterdag 25 maart 2023

Zaterdag wandeling eendenkooi en terug

Vanmorgen ging de wekker om 8:00 tijd genoeg voor ontbijt, berichten en vertrek. Ik had mijn oude regenbroek aangedaan, maar dat was niet zo handig; in de linker pijp zaten scheuren onderin, omvouwen hielp niet meer goed.

Bezig geweest met takkenrillen maken, kruiwagen, zaag, opruimen en zo. Deze keer geen kniptang en groene kruiwagen bij de hand.

Aanwezig waren John, Rut, Ton, Rini, Sander, Paul, Alfons, Jan, Joost en Teun. 5 hadden er nog bij kunnen  komen.

Ik voel me verder redelijk goed, maar het gevoel dat er iets niet klopt. Toch blij dat ik weer geweest ben.

Dadelijk nog naar Harm en Jumbo boodschappen. Wie en of  ik verder nog iemand ga tegenkomen is nu nog onbekend.

Statistieken;
1,77 Km afgelegd.
39:30 Opnametijd.
3,70 Km/u gem snelheid bij beweging.
4,24Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1Bgn2srcVshwW1eO_fZa60LOyKTi39yw&usp=sharing


Wandeling van deze zaterdag


Van Zwietenpark koeienhuisje verderop


Flat waarschijnlijk de Bokkelaren 


Deur eendenkooi van binnen


Pad met houtstapels 


Bezems om schoeisel schoon te poetsen


Stapelhout voor de openhaard


Veel palen


Brug met afzetlint 


Grote plaat op kruiwagen


Detail brug


Plas in het midden


Oude kruiwagen daarachter stukje rietwand 


Vogelhuisjes 


Plaat op bok met kruiwagen


Kruiwagen geladen uiteindelijk 


Bok daarachter houtrillen


Bomen daarachter van Zwietenpark met Noorderplas


Werkhandschoenen bij boomstam 


Diverse boomstammen 


Bok, hoed van Joost, zaag, blauw kledingstuk 


Gezwam bij oude boom


Kippengaas op rol


Plas in het midden 


Draaibrug dicht je kunt er overheen 
ook met fiets of kruiwagen 


5 windmolens en 1 GSM mast 


Water relatief hoog Noorderplas


Wildrooster bij treurwilg 


Stam voor mij onbekende boom, 
er stonden er hier nog een paar


Speelplek doet me aan het strand denken


Bloesemboom

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.