dinsdag 14 maart 2023

Dinsdag Adm. Scholing, Helftheuvelpassage en fietsrit

Vanmorgen ging de wekker om 7:33 opstaan, ontbijt, berichten en zo.

Vertrokken in westelijke richting, van Zwietenpark, Maasoeverpad, Graaf van Solmsweg, Ruwekampweg, Hedikhuizerweg Adm. Scholing. 

Aanwezig waren; Els, Prisca, Bert, Helen, Tijn, Ton, José en anderen.

Ik heb weer voor de thee en koffie gezorgd en verder gegaan met Word. 

Vetrokken naar de Helftheuvelweg, Helftheuvelpassage, Kooikersweg, Simon Stevinweg, onder station door, Emmaplein, Brugplein, Orthenseweg, Aartshertogenlaan, Rompertsebaan, Klokkenlaan en terug.

Ik voel me verder redelijk, hierna naar De Stijl, Harm, rust, eten, bellen en badminton.

Statistieken;
12,54 Km afgelegd.
1:23:38 Opnametijd.
12,75 Km/u gem snelheid bij beweging.
19,15 Km/u hoogste snelheid.



Fietsrit van deze dinsdag


Maasoeverpad langs de A59


Even droog


Zwerfafval bekertje 


Daar kwam ik vandaan


Adm. Scholing net opgestart


Stereo en zo


Pc met muis en zo


Houten voorwerpen


Info


Pauze tafel


Mijn plekje


Schrift van vandaag


Helftheuvelpassage


Binnen terras 


Niet binnen geweest


Mode


Nieuw


Brillen


Chocolade


Paashaas


Storten en opnemen geld


So Low vandaag niet binnen geweest


Grote ruimte


Expert Laptop


Expert iets met Wifi 


Expert tv's en zo 


Berken afscheiding


Bruna boek


Bruna op de vloer


Bruna opstapje

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.