zondag 18 juli 2021

Zondag kerk online en fietsrit rond het Engelenmeer

Vanmorgen gingen de wekkers om 8:00 en 9:00. Ontbijt, berichten, Tv gekeken en GKV Den Bosch  YouTube aangezet.

Daarna even rust en vertrokken voor een fietstocht. Lokeren, Sluisweg, Henriëttewaard sluis, De Bellaaard, Haverleij, De Beverspijken, Vutterpad, Kruiskampsingel, De Bossche Hoeve, De Gemeint, Engelense weg, Vutterpad, Schoolstraat Engelen, Henriëttewaard, Maasboulevard, Oud Empel en Het Geerke.

Daar vlakbij huis kwam ik Gerrie van der Laar tegen, samen naar mijn huis gereden en samen wat gedronken.

Ik voel me verder wel goed, blij dat ik zo'n eind kon fietsen zonder problemen.

Statistieken;
27,5 Km afgelegd.
2:35:45 Opnametijd.
12,68 Km/u gem snelheid bij beweging.
22,7 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1LgiTGw-elnZnh03seUQHzjoVy-PGIfX7&usp=sharing


Fietsrit van deze zondag


De Naald


Bocht bij sportvelden


Brug ga ik nooit over


Water daarachter de Maas


Iets verderop


Nog iets verder


Omgeving van Spuisluis Crevecoeur


Dijk Henriëttewaard


Sluis leeg


Engelen Haverleij


Stoeltjes


Hoogwerker omgeving Haverleij


Meanderflat Kruiskampsingel


Cornetto aardbei


Uitzicht


Levensgrote koe


Koets


FF-R-UIT
camping bij "De Locatie"


Stukje Vlijmen


Bankje staat er al even


Brede stuw Bossche sloot


Stukje Haverleij


Bloemen bij JOP


Paardenweide en gras gemaaid daarachter


Graaf van Solmsweg / Henriëttewaard


Omgeving spuisluis Crevecoeur 


Normaal in de wei staat er hier geen water. 


Maasboulevard


In een bocht gebouwd


Water tot aan de dijk

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.