vrijdag 23 juli 2021

Vrijdag OAD Vught en Sjors Pettelaarseweg

Vanmorgen ging het opstaan redelijk goed. douche, ontbijt, berichten en op tijd vertrokken.

Onderweg ging het aardig goed. Ik was ook mooi op tijd bij de WSD / OAD. Koffie gedronken. deze keer weer schroefjes inpakken, 4 kleine en 13 grotere.

Ik had te maken met; Harold(de dove), Ton, Ron, Patrick, Mardi, Justin, Willy, Corné, Jan, en Maikel.
Afwezig; Harold, Mario, John, Sascha en Saskia.

Onderweg kwam ik weer Sjors tegen bij de Pettelaarseweg, was leuk.

Dadelijk apotheek, Harm, boodschappen, en misschien sessie Martin Gijzemijter.

Ik voel me verder wel goed vrijdag vind ik meestal wel leuk..

Statistieken;
22,48 Km afgelegd.
2:00:41 Opnametijd.
12,94 Km/u gem snelheid bij beweging.
23,1 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1eLPPnHwDpL8o8gZz47q4knaNtUw6R9mp&usp=sharing


Fietsrit van deze vrijdag


Voorheen GGD pand bij Vogelstraat


Omgeving Buitendijk, steeds meer bootjes


Bezig met de Draak


Station Stamhuis misschien familie van mij.


Koningsweg 101


Hier nog net droog


Gesloten


Brug richting Maurick kasteel 


Raadhuis Vught met fonteinen


Park Glorieux met camper


Schroefjes tellen en inpakken


Plastic nietjes


Pleisters inpakken


Blad van Reinier van Arkel 
witte pauw


Hoekje bij brandblusser


Water tap punt


Pauze Snickers, Mars en koffie 


Schroeven met rubber ringetjes


Plakbandautomaat OAD


Plastic afval


In / Uitgang Voorburg Boxtelseweg
3 bij de Boxtelseweg en 1 hoofdingang verderop


Vught Taalstraat, De Heer Kocken 
horeca verbouwd, daarachter kerktoren


Oude deuren Taalstraat


Bossche broek


Reuzenrad


Vanaf het Homeruspad Zuiderplas


Parade theater gesloopt


Sint Jan kathedraal parade


Kapelaan Koopmansplein


Supercoop logistiek

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.