maandag 26 juli 2021

Maandag Vught Voorburg fietsenwerkplaats

Vanmorgen ging het opstaan redelijk goed, vannacht wel een aantal keren wakker geweest, maar toen de wekker om 7:06 ging sliep ik nog.

Normaal op kunnen staan, douche, ontbijt, berichten en vertrek.

De rit heen ging wel goed, ook foto's kunnen maken, ik kwam mooi op tijd aan bij de kantine, koffie gedronken, en water en een beetje drop gegeten.

Ik had te maken met Ad Rovers, andere Ad, Chiel, Rudy, Rien, Ali, Henri, Marcel, José, Petra en anderen  Gerrie van der Laar Boxtelseweg toevallig ontmoeting.

Ik voel me veder wel goed, blij dat ik ben geweest vandaag.

Statistieken;
19,72 Km afgelegd
1:46:55 Opmnametijd.
11,9 Km/u gem snelheid bij beweging.
21,89 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1OUp9bExWLtqOFf_bUE6p9cPuICVvzL82&usp=sharing


Fietsrit van deze maandag


Pad klokkenlaan daarachter kaal 
voorheen Noorderlicht school


3 schuine gevels


Supercoop Buitenpepersedreef en Rompertsebaan


Omgeving Buitendijk groot schip aangemeerd


Station


Koningsweg Photoshop steden wand
Jeroen Bosch standbeeld op de hoek


IJzeren constructie 6x bij deze brug


Aanleg verhoogd fietspad rotonde bij "De Witte"


Taalstraat Vught, zuilengang (7) 
niet van Salomo


Parklaan 21 kroos op het water


3 varkens


Bloemenzee pad


Kantine koffie gezopen 
nieuwe stoelen volgens mij


Hertje met mondkapje, gezichten met emoties er op, 
rechts wandelende takken links slangen en zo


Keramiek 3 varkenskoppen


Koffie en thee hoek


Mok en glas achter glas
sleutels en zo rechts


Fietsenwerkplaats stoel, waterbak, binnenband testen op lek


Voorheen brandweerkazerne


Ketelhuis oud ijzer


Belangrijk punt voor mij
maar dat zie je er niet direct van af.


Taalstraat


Omgeving Paardensteeg


Hieronder parkeergarage Sint Jan ooit binnen geweest


Bethaniëstraat ook belangrijk


Jheronimus Bosch Art center 
voorheen kerk


Hofje


Jeroen Bosch tuin A


Jeroen Bosch tuin B


Klokkenlaan diverse kleuren

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.