donderdag 15 juli 2021

Donderdag ontmoetingsgroep De Stijl en terug

Vanmorgen was ik aan de late kant doordat ik mijn mobiel pas laat online zette. Toch naar de Buitenpepersedreeef gereden plastic afval ingeleverd. Daarna Ophoviuslaan, Taxandriaplein De Stijl.
Ik was toch weer de eerste aanwezig in de ruimte van de ontmoetingsgroep. Onderweg veel regen gehad, maar mobiel en agenda gelukkig droog kunnen houden.

Bij de ontmoetingsgroep had ik te maken met Sien en Indira en later kort Gerhardus, Joke was er deze keer niet.

Na De Stijl richting station gereden, voor de foto's omdat het daar overdekt is dus geen regen.

Pas laat mijn Geo Tracker app aangezet vind ik stom van mezelf dat ik er niet eerder aan gedacht had, maar er zijn erger dingen.

Ik voel me verder wel goed, blij dat ik weer lekker droog thuis ben.

Statistieken;
4,67 Km afgelegd.
26:54 Opnametijd.
13,89 Km/u gem snelheid bij beweging.
19,7 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1tv51zR_Hu1-gS7OzAHvxv2grrS3WvWZZ&usp=sharing


Fietsrit van deze donderdag


De Stijl bekers, roerhoutjes, koekjes, 
suiker, zoetjes en zo
Maar de koffiekan werd deze keer niet gebracht


Wisselgeld


Keukenrol en Dettol 


Schoonmaak spullen


Gootsteen met verfresten


Vensterbank diverse spullen


Inpakspullen vensterbank


Gerbera's 


Rozen


Bankschroef


Leeft niet meer


Houten bankschroef


Kwasten en zo


Winkelhaken en oordopjes


Stoel Indira


Corona protocol 


Hier zat ik


Omgeving Buitendijk


Bloemen winkel bij station


Bij de roltrappen 


Oud en nieuw gedeelte


Rustig


Boom boven trappen


Sporen


Foto van stoomlocomotief


Divers eten te koop 


Sporen


Markt vishandel


Ambulance Jezus redt
daarachter Arena


Rompertsebaan viaduct onder 
Zangzuigerstraat en spoor
even droog

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.