woensdag 7 juli 2021

Woensdag bloedprikken en Adm.Scholing

Vanmorgen bloed laten prikken Sint Teunislaan bloedafgiftepost 4 buisjes gewoon via binnenkant elleboog, en vingerprik was nieuw ook voor hun. Duurde allemaal iets langer, maar dat had ik wel verwacht.

Ik was blij dat het gelukt was.

Thuis even ontbijt en daarna naar Harm, kort bezoek.

Tijdig vertrokken naar de Adm. Scholing naar Janny buurvrouw gezwaaid ze zat in de auto van haar neef. Ik heb de sleutel gekregen van haar poortdeur. Ik moet vanavond haar en mijn grijze kliko aan straat zetten

Adm. Scholing ging wel goed, Els was bezig met koffie en thee kannen met azijn schoon te maken, maar dat wist ik eerst niet. Verder aanwezig Carol, Tamara, Tom, Corné, Eric en anderen.

Per ongeluk op stop ipv opnameknop van de geo app gedrukt daarom maar een klein stuikje va de route van vandaag in beeld.

Ik voel me verder wel goed gelukkig.

Statistieken;
6,08 Km afgelegd.
0:39:55 Opnametijd.
11,54 Km/u gem snelheid bij beweging.
24 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=17cAz-G7hD9GOH5Y4YyBKjiRYbG-pbkM3&usp=sharing


Fietsrit van deze woensdag


Sint Teunislaan bij winkelcentrum "De Rompert"


Ingang


Werkplek bloedprikken


Kruk met 5 wieltjes


Buren


Water voor planten vermoed ik


Harm Shoe Care sleiutelhangers


Veters


Transformatorhuisje


Omron plas


Windmolen deze staar er al heel lang


Vanaf het Maasoeverpad bouw grote windmolen 


Stukje dijk vanaf het Maasoeverpad


Rommelig terrein ik zag twee ezeltjes


Nieuwe windmolen Graaf van Solmsweg draait nog niet


Adm. Scholing koffiemelk, suiker, koekjes, 
kruiden bouillon, keukenrol, zoetjes, 
thee en roerhoutjes  


Werkplek hier zat Tom, links router met antennes


Detail plakband, schaar, perforator, nietmachine, 
papeclips en zo 


Zandzuigerstraat, Post sorteercentrum met bestelwagens,
Silo's en sanitair centrum relatief nieuw


Deze keer met aangemeerd schip waarschijnlijk aardig leeg


Vlees en zo


Trap zonder fietsgoten bij Trierbrug 
zicht op de Brabant Hallen


Rechts treinrails, links fietsbrug omgeving Weener XL groep


Links relatief nieuw rechts al wat ouder


Tractor bij pannenkoeken restaurant


Op de hoek bij het Wielsum


De Baken


Betonmolen


Vlakbij huis skaten maar


Ook vlakbij huis vanaf een brug

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.