vrijdag 9 juli 2021

Vrijdag OAD en terug

Vandaag was ik weer voor het eerst bij de OAD. 3 x afwezig geweest; moe, bruiloft en lekke band.

Het was weer leuk om mee te kunnen doen. Vandaag nietjes ingepakt, doosje paste niet goed, daarom met flapje tegenhouden, beetje lastig uit te leggen. Ik heb 13 doosjes gevuld maal 6 x 6 x 2 stroken nietjes is 936 stroken door mijn handen geweest.

Ik had te maken met Harold, Willy, Ton, Ron, John, Patrick, Corné, Mario, Mardi, Jan en Maikel.
Andere Harold met vakantie en Sascha en Saskia waren er niet.

Op de heenweg zag ik Leo Sedee, weer een stuk samen kunnen fietsen allebei onderweg naar werk. Dat was al weer heel lang geleden, toevallige ontmoeting. Ik zag Leo afgelopen dinsdag toevallig ook bij badminton.

Terug via omweg gereden, achteruitgang WSD/OAD, zorgpark Voorburg, Carillonlaan, Boxtelseweg, Paardensteeg, Bossche Broek, Homeruspad, Pettelaarseweg (geen Sjors), Sluis 0, Graafseweg, van Grobbendoncklaan, Bruistensingel, Harendonkweg, Maaspoortweg en via Lokerenpassage terug.

Het woord van de dag is drumstick.

Dadelijk kijken naar Martin Gijzemijter als het lukt, en loempia eten.

Ik voel me verder prima, beetje moe, is niet erg.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1uw6pR5ZqwNmfynSpL0Fg0CfYg0AA176p&usp=sharing



Fietsrit van deze vrijdag


Klokkenlaan bij voormalige Noorderlicht 
hier kwam Leo in beeld


Aartshertogenlaan; wat dit ooit is geweest weet ik niet


Verbouwing oude GGD pand


Omgeving station


Photoshop steden wand
Big Ben Londen?  


Omgeving rotonde bij "De Witte" 
aanleg nieuwe fietsbrug


Brabant Service Station tankstation nu vergader ruimte


Hier stond lang een levensgrote koe


Taalstraat viaduct graffiti 


Taalstraat omgeving 185


Raadhuis Vught met fontein


Park Glorieux voorheen zusterflat?


Fiets bij vrachtwagen parkeer plek


Rotonde bij Kettingweg / hoofdingang zorgpark Voorburg


Opladen elektrische fiets


Weegschaal


Spreekrumte nieuw hier zaten Jan en Corné


Plastic nietjes


Plakbandautomaat ondergrond weet ik niet meer


Paletwagens 


Overtoom box met schroeven


Label nietjes


Pauze Mars en koffie later gevulde koek er nog bij.


Inpak nietjes


Boxtelseweg bij snelweg; wachten


Draaimolen nu wel met cabines 


Vanaf het Homeruspad


Andere kant


Pettelaarseweg Sint Jan Parkeergarage onder het water


Bettina Krol vishandel recent nog haring gegeten
Ik ken een andere Bettina maar die heb ik lang niet meer gezien.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.