zaterdag 3 juli 2021

Zaterdag Zwolle heen en weer

Vanmorgen moest ik om 11:54 in de trein richting Zwolle zitten. Daarvoor even speciaal naar Harm geweest was leuk.

De rit heen ging goed, en ik kwam mooi op tijd aan bij station Zwolle, Coby was er in de omgeving van Smullers zoals afgesproken. En later kwamen er nog meer mensen bij. De groep was uiteindelijk zo'n 18 mensen. We hebben een stuk gewandeld in het centrum stadsstrand,  Peperbus, Fundatie, en bij een Italiaans restaurant La Terra Italiana gegeten. 

Het was gezellig veel mensen gesproken en ik voelde mij goed.

Statistieken;
3,1 Km afgelegd.
2:33:54 Opnametijd.
4,12 Km/u gem snelheid bij beweging
4,25 Km/u  hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1FRHlu9ZxFWNFFO5tSuOGgIHrMSpqGb8U&usp=sharing


Wandelroute in Zwolle van deze zaterdag


's-Hertogenbosch Draak weer in opbouw


Station 's-Hertogenbosch


Bovenin de trein


Zwolle


Veel water


<>


<>


Bloemist


Apart pand


<>


Stadsstrand 


Uitzicht vanaf het strand


Idem


Zware kraanwagen


Kerk van binnen


Klein orgel met kandelaar


Lessenaar wijn, brood en vissen


Groot orgel 


Duur audio en video merk


Naam toren weet ik niet


Herman Brood huis


Fundatie 


Ook museum de Fundatie 


<>


<>


Fonteinen


Naam onbekend


Oude schepen


Deze kerk was gesloten


Brood bij restaurant

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.