zaterdag 10 juli 2021

Zaterdag eendenkooi

Vanmorgen  ging de wekker om 8:00 kleren aan gedaan, werkbroek en later laarzen en zo. Ontbijt gehad en veel gedronken.

Het is ongeveer een kwartier lopen ik was er op tijd. Samen gewerkt met Rut en Jacques. Verder aanwezig Teun, Ton, Nelly, Tijs, Annemiek, Tim, Sander Machteld(nieuw).
Afwezig Paul, Alfons, Herman, Rini Wim en Silvie.
Het ging verder goed, angsten niet dominant aanwezig.

Mijn ouders zijn  in Tilburg vandaag vanwege verjaardag Daniel waarschijnlijk zijn ze 19:30 nog niet thuis, ik ga toch gewoon bellen.

Ik voel me verder goed, gelukkig.

Morgen weer uitgenodigd in de kerk via kerktijd.nl derde maal op rij had ik niet verwacht.

Statistieken;
1,61 Km afgelegd.
0:31:12 Opnametijd.
4,14 Km/u gem snelheid bij beweging.
4,32 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1v-ywjqmxiW4PM3UifGBMtaJ1lzWF_fbM&usp=sharing


Wandelroute van deze zaterdag


JOP betonnen tafelblad en zo weer geverfd


Stukje van Zwietenpark


Bij de ingang van de eendenkooi Machteld


Bij ingang


Van de binnenkant gezien


Haard blokken hout


Brug kun je met kruiwagen ook overheen


Stukje pad


Bij brug


Nogmaals


Plas in het midden


Kruiwagen met zeis, bladhark, touw en zo 


Stukje vangpijp


Mijn werkhandschoenen


Kruiwagen, schop, touw, mijn werkhandschoenen


Vingerhoedskruid


Kooikershuisje


Interieur 


Oude boom


Gelost bij houtril


Ikzelf Jacques maakte deze foto


Plas in het midden


Kippengaas aangebracht bij ingang


Wildrooster


Bermflora


Stukje van Zwietenpark


Fiets en wandeltunnel onder de A59


Scouting gebouw


Brug


Klaproos

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.